Prin contractul cu nr. 453/09.12.2019 ce are ca obiect finanţarea proiectului "Modernizarea sistemului de evaluare a dizabilităţii din România", cod MySMIS 129751/cod SIPOCA 719 şi Cererea de finanţare ce are ca şi cod de apel POCA/513/1/1/Dezvoltarea si introducerea de sisteme si standard comune în administraþia publica ce optimizeaza procesele decizionale orientate catre cetaţeni si mediul de afaceri în concordanţa cu SC...
Prin contractul cu nr. 453/09.12.2019 ce are ca obiect finanţarea proiectului "Modernizarea sistemului de evaluare a dizabilităţii din România", cod MySMIS 129751/cod SIPOCA 719 şi Cererea de finanţare ce are ca şi cod de apel POCA/513/1/1/Dezvoltarea si introducerea de sisteme si standard comune în administraþia publica ce optimizeaza procesele decizionale orientate catre cetaţeni si mediul de afaceri în concordanţa cu SCAP, Autoritatea Naţională pentru Protecţia Drepturilor Persoanelor cu Dizabilităţi are obligaţia de a organiza vizite de studiu pentru un număr de 100 de persoane reprezentând personalul care va aplica pachetul de lucru în cadrul pilotării, echipele de proiect de la ANPDPD si MMSS, reprezentanţi ANPDPD, MMSS, membrii CSPAH a ANPDPD, reprezentanti DGASPC si Consilii Judetene, formatori Banca Mondiala, si alte parti interesate relevante (traducători, personal al prestatorului responsabil cu organizarea).
Vizitele de studiu vor avea o durată totală de 10 nopţi (împărţite în 2 vizite a câte 5 nopţi/ beneficiar) şi vor conţine cazare, pranz-uri, cine, coffee break si transport, inclusiv chirie sala,echipamente/dotari, onorarii aferente lectorilor/moderatorilor/vorbitorilor cheie, formatorilor, servicii de traducere si interpretariat, tiparire/multiplicare materiale.
Vizitele vor fi organizate pentru echipe de maxim 20 persoane.
Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/ candidaturilor este de 18 zile, iar autoritatea contractanta raspunde tuturor solicitarilor in a 11-a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor.