Evenimentul, menit sa contribuie la actiuni de promovare de bune practice prin diseminarea rezultatelor proiectului catre 30 de scoli din mediul rural, consta intr-o intalnire intre expertii proiectuluisi alti reprezentanti ai comunitatii locale: Primaria Voila, Scoala Voila, AESN , ONG-uri cu 10 reprezentanti ai scolilor din mediul rural carora se intentioneaza transferarea rezultatelor obtinute in cadru acestui proiect...
Evenimentul, menit sa contribuie la actiuni de promovare de bune practice prin diseminarea rezultatelor proiectului catre 30 de scoli din mediul rural, consta intr-o intalnire intre expertii proiectuluisi alti reprezentanti ai comunitatii locale: Primaria Voila, Scoala Voila, AESN , ONG-uri cu 10 reprezentanti ai scolilor din mediul rural carora se intentioneaza transferarea rezultatelor obtinute in cadru acestui proiect.
Prestatorul va asigura urmatoarele tipuri de produse in cantitati suficiente pentru numarul de participanti in functie de solicitarea autoritatii contractante dupa caz:
- bautura calda: cafea/ceai, inclusiv lapte pentru cafea si zahar
- bauturi reci : apa minerala /plata, bauturi racoritoare
- Felul 2
- Desert
- Mape cu materiale eveniment
- Cartonase multumire participare eveniment
Nu se accepta produse vechi, perisate, necalitative si Autoritatea Contractanta isi rezerva dreptul de a le respinge si de a nu le plati daca sunt neconforme.
Se vor asigura toate accesoriile de servire : pahare, ceşcuţe de cafea, platouri, farfurii, şerveţele, linguriţe, coşuri pentru deşeuri etc)
Se vor asigura mape cu materialele evenimentului ( Revista „De la Comuna Noastra la Planeta Albastra”, pe suport de hartie si CD, Metodologia de desfasurare a programului educational „De la Comuna Noastra la Planeta Albastra”, cartonase cu multumiri scrise adresate participantilor) pentru toti participantii la eveniment