Feedback
I.D.: 70763893

Servicii de organizare evenimente

Data publicarii
01.07.22 Exista 134.842 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
55500000-5
Pretul estimativ:
7.560,00 RON - 7.560,00 RON
 
 
Locul realizarii:
Hunedoara
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Serviciile vor consta în organizarea a 2 evenimente – conferinţa de lansare şi conferinţa de închidere proiect, fiecare cu 30 participanti pentru care se vor asigura pauză de cafea şi pauză de lucru. Serviciile se vor desfăşura în date diferite şi se vor achita în termen de maxim 30 zile de la emiterea facturii fiscale. În vederea organizării celor 2 evenimente, achizitorul solicită asigurarea următoarelor...
Serviciile vor consta în organizarea a 2 evenimente – conferinţa de lansare şi conferinţa de închidere proiect, fiecare cu 30 participanti pentru care se vor asigura pauză de cafea şi pauză de lucru. Serviciile se vor desfăşura în date diferite şi se vor achita în termen de maxim 30 zile de la emiterea facturii fiscale. În vederea organizării celor 2 evenimente, achizitorul solicită asigurarea următoarelor servicii pentru un număr 30 de participanţi/eveniment, după cum urmează: 1) asigurarea unui serviciu de tip „pauză cafea” constând din: cafea, ceai, apă plată (0,5 litri/ îmbuteliată individual), suc neacidulat (0,5 litri/îmbuteliată individual), patiserie dulce şi sărată, lapte condensat, zahăr, îndulcitor artificial; Valoarea maximă admisă pentru o persoană aferentă serviciului de tip ”pauză cafea” este de 34 lei fără TVA. 2) asigurarea unui serviciu de tip „pauză de lucru” constând în: mâncare şi bauturi non-alcoolice ”bufet suedez” după cum urmează: Mâncare: • aperitive diverse • prăjituri asortate. Băuturi: cafea, ceai, sucuri neacidulate (0,5 litri/îmbuteliate individual), apă plată (0,5 litri/ îmbuteliată separat). Valoarea maximă admisă pentru o persoană aferentă serviciului de tip ”pauză de lucru” este de 94 lei fără TVA. Pentru fiecare eveniment suma alocată este de 3780 lei fără TVA (30 persoane x126 lei fără TVA / participant.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Servicii organizare evenimente  
SERVICII DE FORMARE PROFESIONALĂ A MEMBRILOR GRUPULUI ŢINTĂ ÎN VEDEREA DEZVOLTĂRII ABILITĂŢILOR PE TEME SPECIFICE IN CADRUL PROIECTULUI :: “ Consolidarea Capacităţii Administrative a UAT Municipiul Brad", cod SIPOCA 798/MySMIS2014 136172  
Servicii de formare profesionala - instruire pentru implementarea, monitorizarea, avizarea, evaluarea şi aplicarea PAEDC in cadrul proiectului : “ Consolidarea Capacităţii Administrative a UAT Municipiul Brad", cod SIPOCA 798/MySMIS2014 136172  
P 41: Proiectare-faza adaptare la amplasament, execuţie lucrări şi asistenţă tehnică pentru : Lot 1-5120- Proiect Pilot-"Construire sala de sport scolara ,str. Tudor Vladimirescu nr.5,orasul Petrila,judetul Hunedoara"-combustibil gazos Lot 2 - 4096 Proiect tip - Construire Sala de sport cu tribuna 180 locuri din sat lbanesti, nr. 643A, comuna lbanesti, judetul Mures 11.03.25
,,Zilele Hunedoarei" 31.05.19
Executie lucrari construire bloc locuinte sociale strada T. Vladimirescu, UAT Petrila, jud. Hunedoara, in cadrul proiectului "Imbunatatirea calitatii vietii populatiei din orasul Petrila Etapa I", COD SMIS 125636 13.05.22
Pachet 9: LOT 1 –P+ E si asistenţă tehnică proiectant pentru obiectivul de investiţii: Proiect tip- Construire creşă mică, str. Tineretului, nr. 43, municipiul Lupeni, judeţul Hunedoara“ Lot 2 –P+ E si asistenţă tehnică proiectant pentru obiectivul de investiţi: Dezvoltarea sistemului de educaţie timpurie prin construirea unei creşe pentru maxim 4 grupe/40 copii în oraşul Zlatna, judeţul Alba 06.06.23
Pachet 12: LOT 1 şi LOT 2 după cum urmează: LOT 1 – P+E si asistenţă tehnică din partea proiectantului pentru obiectivul de investiţii: "Construire cresa medie, orasul Simeria, judetul Hunedoara" LOT 2 – P+E si asistenţă tehnică din partea proiectantului pentru obiectivul de investiţii: "Proiect tip construire creşă mica in comuna Tarna Mare, judetul Satu Mare" 15.06.23
Pachet 2: LOT 1 şi LOT 2 după cum urmează: LOT 1 – P+E si asistenta tehnica proiectant pentru obiectivul de investitii: "Construire cresa medie, localitatea Moldova Noua, str. Sf. Varvara, orasul Moldova Noua, judetul Caras Severin LOT 2 – P+E si asistenta tehnica proiectant pentru obiectivul de investitii: "Proiect tip construire creşă mica, Calea Romanilor nr. 149, orasul Geoagiu, jud Hunedoara 06.06.23
Pachet 31: Proiectare – faza adaptare la amplasament, asistenta tehnica proiectant si executie lucrari pentru obiectivul de investitie Proiect Tip: Lot 1 – "Construire bază sportivă TIP 2, sat Râu Alb, Nr. 110 B, comuna Sălaşu de Sus, judeţul Hunedoara" – 13823 Lot 2 – "Construire bază sportivă TIP 1, Str. Principală, Nr. 113, sat Băneasa, comuna Băneasa, judeţul Giurgiu" - 13452 17.03.25