Serviciile vor consta în organizarea a 2 evenimente – conferinţa de lansare şi conferinţa de închidere proiect, fiecare cu 30 participanti pentru care se vor asigura pauză de cafea şi pauză de lucru.
Serviciile se vor desfăşura în date diferite şi se vor achita în termen de maxim 30 zile de la emiterea facturii fiscale.
În vederea organizării celor 2 evenimente, achizitorul solicită asigurarea următoarelor...
Serviciile vor consta în organizarea a 2 evenimente – conferinţa de lansare şi conferinţa de închidere proiect, fiecare cu 30 participanti pentru care se vor asigura pauză de cafea şi pauză de lucru.
Serviciile se vor desfăşura în date diferite şi se vor achita în termen de maxim 30 zile de la emiterea facturii fiscale.
În vederea organizării celor 2 evenimente, achizitorul solicită asigurarea următoarelor servicii pentru un număr 30 de participanţi/eveniment, după cum urmează:
1) asigurarea unui serviciu de tip „pauză cafea” constând din: cafea, ceai, apă plată (0,5 litri/ îmbuteliată individual), suc neacidulat (0,5 litri/îmbuteliată individual), patiserie dulce şi sărată, lapte condensat, zahăr, îndulcitor artificial; Valoarea maximă admisă pentru o persoană aferentă serviciului de tip ”pauză cafea” este de 34 lei fără TVA.
2) asigurarea unui serviciu de tip „pauză de lucru” constând în: mâncare şi bauturi non-alcoolice ”bufet suedez” după cum urmează:
Mâncare:
• aperitive diverse
• prăjituri asortate.
Băuturi: cafea, ceai, sucuri neacidulate (0,5 litri/îmbuteliate individual), apă plată (0,5 litri/ îmbuteliată separat).
Valoarea maximă admisă pentru o persoană aferentă serviciului de tip ”pauză de lucru” este de 94 lei fără TVA.
Pentru fiecare eveniment suma alocată este de 3780 lei fără TVA (30 persoane x126 lei fără TVA / participant.