Feedback
I.D.: 70850483

Servicii de organizare evenimente si campanii de informare în cadrul proiectului “Crestem in Romania", Nr: POCU/784/6/24/138433 - Cod SMIS 2014+ 138433

Data publicarii
06.07.22 Exista 193.898 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79952000-2
Termenul limita pentru depunere:
22.07.22
Pretul estimativ:
212.600,00 RON - 212.600,00 RON
Documente participare:
  1. FisaDate_DF1152538.pdf
  2. Clauze contractuale - Lot 1- excursii.pdf
  3. Clauze contract Lot 2.pdf
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Achizitia este necesara ca si actiune suport in vederea stimularii participării la educatie a copiilor din zona Municipiului Codlea ai căror părinti sunt plecaţi în străinatate şi prevenirea fenomenului de părăsire timpurie a şcolii prin activităti integrate destinate unui număr de minim 270 de copii aflati în această situaţie. Lot 1 - Servicii de organizare mici excursii pentru copii Obiectivul contractului il...
Achizitia este necesara ca si actiune suport in vederea stimularii participării la educatie a copiilor din zona Municipiului Codlea ai căror părinti sunt plecaţi în străinatate şi prevenirea fenomenului de părăsire timpurie a şcolii prin activităti integrate destinate unui număr de minim 270 de copii aflati în această situaţie. Lot 1 - Servicii de organizare mici excursii pentru copii Obiectivul contractului il constituie organizarea de 10 mici excursii, pentru un numar 30 persoane (copii+supraveghetori)/excursie, pentru totalul de 270 copii participanti la proiect, conform activitatii A2 -Activităţi de sprijin pentru stimularea participării la educaţie şi la activităţile de consiliere a copiilor, precum şi derularea de activităţi recreative şi de socializare, subactivitatea A2.1 – Activitati recreative si de socializare. Excursiile se vor organiza pe o perioada de o zi( plecare dimineata si intorcere seara) si au ca scop vizitarea de orase, muzee, parcuri de distractii, alte obiective turistice. Grupul de persoane participante/excursie va fi format din 27 copii si 3 adulti supraveghetori. In cadrul excursiilor copiii vor vizita obiective turistice de interes, conform varstei lor. Grupele de varsta ale copiilor participanti la proiect, conform cererii de finantare sunt: 3-5 ani – 60 persoane, 6-10 ani – 58 persoane, 11-14 ani – 58 persoane, 14-16 ani – 94 persoane, cu posibilitatea de a trimite si grupe mixte. In cadrul excursiei se va asigura transportul, intrarile la obiective si o masa pe parcursul zilei. Durata contractului este dată de activităţile desfăşurate în cadrul proiectului, respectiv din momentul semnării contractului de servicii de catre ambele parti pe o perioada de 12 luni, cu posibilitate de prelungire prin act aditional, dar nu mai tarziu de data finalizarii proiectului- 30.11.2023. Lot 2 - Servicii de organizare workshopuri cu parintii si campanii de informare Se vor organiza urmatoarele tipuri de evenimente: 1. 48 de workshopuri cu parintii – conform activitatii A3- Asigurarea de servicii de educaţie parentală şi de consiliere socială, subactivitatea A3.1 - Furnizarea de servicii de informare şi consiliere părintilor/tutorilor/persoanelor care au in grijă copilul cu părinti plecaţi la muncă în străinătate; 2. campanii de informare -12 evenimente x 20 persoane - conform activitatii A4- Campanie de informare si constientizare în ce priveşte obligaţiile legale in raport cu copii cu părintii plecati la muncă in străinătate şi dezvoltarea de parteneriate, subactivitatea A4.1.- Dezvoltarea de parteneriate; 3. campanii de informare – 10 evenimente x 30 persoane - conform activitatii A4- Campanie de informare si constientizare în ce priveşte obligaţiile legale in raport cu copii cu părintii plecati la muncă in străinătate dezvoltarea de parteneriate, subactivitatea A4.2 - Campanie de informare si constientizare a părintilor/tutorilor, publicului. Programul de derulare al workshop-urilor/evenimentelor va fi stabilit de către beneficiar in functie de activitatile derulate in proiect şi comunicat prestatorului cu 15 zile inainte de organizarea acestora. Pentru desfasurarea evenimentelor mai sus mentionate se are in vedere punerea la dispozitie a unei locatii corespunzatoare si asigurare servicii de masa in sistem de Meniu Bufet Suedez. Timpul estimat pentru desfasurarea unui eveniment este de 2, maxim 3 ore. Durata contractului este dată de activităţile desfăşurate în cadrul proiectului, respectiv din momentul semnării contractului de servicii de catre ambele parti pana la data de finalizare a proiectului - 30.11.2023, cu posibiliate de prelungire prin act aditional, in cazul prelungirii contractului de finantare. Termenul limită până la care AC va răspunde clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificăre în legătură cu documentaţia de atribuire este cu 3 zile înainte de data depunerii ofertelor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu