Servicii de organizare evenimente (15 persoane/eveniment) Prestarea serviciilor de organizare evenimente va cuprinde urmatoarele activitati: - Prestatorul va asigura organizarea si desfasurarea a 12 evenimente, cu minimum 15 persoane/eveniment, la locul care va fi indicat de catre achizitor, cel mai probabil la sediul Primariei Sectorului 2 al Municipiului Bucuresti, dupa cum urmeaza: 1. Achizitorul va stabili data la care ...
Servicii de organizare evenimente (15 persoane/eveniment) Prestarea serviciilor de organizare evenimente va cuprinde urmatoarele activitati: - Prestatorul va asigura organizarea si desfasurarea a 12 evenimente, cu minimum 15 persoane/eveniment, la locul care va fi indicat de catre achizitor, cel mai probabil la sediul Primariei Sectorului 2 al Municipiului Bucuresti, dupa cum urmeaza: 1. Achizitorul va stabili data la care va avea loc fiecare eveniment, pe care o va comunica din timp Prestatorului; 2. Prestatorul va întocmi machetele pentru invitatia de participare, agenda evenimentului si lista de prezenta pe baza unor texte furnizate de catre Achizitor. 3. Prestatorul va asigura serviciile de catering în cadrul evenimentului, respectiv va asigura servirea de: cafea, ceai, zahar / îndulcitor, lapte, apa plata, apa minerala, bauturi racoritoare acidulate si neacidulate, asortiment de produse de patiserie dulci sarate. Se vor asigura accesorii servire de unica folosinta (pahare, cesti de cafea, platouri, farfurii, servetele, lingurite, tacâmuri, etc), fete de masa. 4. Prestatorul va asigura transmiterea invitatiilor catre participanti (fax, mail, curier, dupa caz); potentialii participanti vor fi comunicati în timp util de catre Achizitor, Prestatorului; 5. Prestatorul va asigura întocmirea listei în care se vor înscrie participantii la eveniment, cu datele de contact si semnatura; 6. Prestatorul va asigura difuzarea flyerelor puse la dispozitie de catre Achizitor, pe scaune sau înmânarea lor catre participanti, dupa cum va stabili Achizitorul la data respectiva. Toate costurile pentru activitatile mentionate privind organizarea si desfasurarea a 12 evenimente cu 15 persoane/eveniment intra în pretul contractului de prestari servicii, respectiv în costurile de organizare a evenimentelor. Termen maxim de livrare pentru un eveniment: 3 zile de la data primirii solicitarii de la Achizitor pentru fiecare eveniment în parte. Locul de receptie: la sediul Achizitorului. Mod de receptie: încheierea unui proces-verbal de recep?ie dupa unul sau mai multe evenimente (la solicitare).