Feedback
I.D.: 40433516

Servicii de organizare evenimente – Comitete tehnice şi Întâlniri de lucru ale partenerilor, în cadrul proiectului: "Infrastructură de sănătate transfrontalieră", Programul Operaţional Comun România-Ucraina 2014-2020

Data publicarii
02.12.19 Exista 61.550 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79952000-2
Pretul estimativ:
143.697,48 RON - 143.697,48 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Confom specificatiilor caietului de sarcini.În contextul necesităţii organizării evenimentelor – Comitete tehnice se vor respecta următoarele solicitări obligatorii şi parametri:1. Servicii închiriere spaţiu eveniment- închirierea unei săli necesară pentru desfăşurarea evenimentului, cu o capacitate de minim 25 de persoane;- durata de desfasurare a evenimentului: min. 6 ore;- dotările minime ale sălii: mobilier, echipament...
Confom specificatiilor caietului de sarcini.În contextul necesităţii organizării evenimentelor – Comitete tehnice se vor respecta următoarele solicitări obligatorii şi parametri:1. Servicii închiriere spaţiu eveniment- închirierea unei săli necesară pentru desfăşurarea evenimentului, cu o capacitate de minim 25 de persoane;- durata de desfasurare a evenimentului: min. 6 ore;- dotările minime ale sălii: mobilier, echipamente audio-video (ecran, video-proiector, laptop, instalaţie sonorizare, instalaţii audio-video, microfoane fixe şi mobile);2. Servicii catering-2.1 Serviciul de coffee-break- se va asigura serviciul de coffee-break pentru minim 25 persoane, care va îndeplini toate uzanţele specifice, va conţine produse folosite în mod particular în cadrul acestor activităţi;- ofertantul va asigura: produse de patiserie, cafea, ceai, apă minerală, apă plată, zahăr, lapte, accesorii servire (ceşti, şerveţele etc.);2.2- Serviciul de catering- se vor asigura servicii de catering respectiv masa de prânz pentru minim 25 de persoane, sub formă de bufet suedez sau altă formulă agreată anticipat, în conformitate cu caracteristicile tipice acestui tip de serviciu;- se vor asigura următoarele: mâncare caldă minim 2 feluri, carne, legume, peşte, lactate, dulciuri, apă, fructe, produse de cofetărie, băuturi răcoritoare. Minim 10% din meniu va fi vegetarian sau de post.În contextul necesităţii organizării evenimentelor – Întalniri de lucru ale partenerilor se vor respecta următoarele solicitări şi parametri:1. Servicii inchiriere spaţiu eveniment-închirierea unei săli necesară pentru desfăşurarea evenimentului, cu o capacitate de minim 25 de persoane;- durata de desfaşurare a evenimentului: min. 6 ore;- dotările minime ale sălii: mobilier, echipamente audio-video (ecran, video-proiector, laptop, instalaţie sonorizare, instalaţii audio-video, microfoane fixe şi mobile); 2. Servicii catering-2.1 Serviciul de coffee-break; 2.2 Serviciul de catering.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Servicii de organizare evenimente – Comitete tehnice şi Întâlniri de lucru ale partenerilor, în cadrul proiectului: "Infrastructură de sănătate transfrontalieră", Programul Operaţional Comun România-Ucraina 2014-2020  
Formare pret achizitie servicii de organizare eveniment promovare traditii culinare in cadrul proiectului Proiect Promovare Municipiul Tulcea 01.09.17
Modul de formare a pretului de achizitionarea a serviciilor privind organizarea de seminarii de informare a multiplicatorilor de informatii in cadrul proiectului ,,Promovarea Municipiului Tulcea 01.09.17
Modul de formare a pretului de achizitionare a serviciilor de organizare a unui eveniment de promovare a traditiilor culinare 04.12.17
Modul de formare a pretului de achizitionare a serviciilor de organizare a unui eveniment de promovare a traditiilor culinare in cadrul proiectului "Promovarea Municipiului Tulcea" 06.10.17
Formare pret achizitionare a serviciilor de organizare a unui eveniment de promovare a traditiilor culinare in cadrul proiectului ,,Promovarea Municipiului Tulcea 22.09.17
Modul de formare a pretului de achizitionare a serviciilor de organizare eveniment traditii culinare in cadrul proiectului ,,Promovarea Municipiului Tulcea 08.09.17
"Servicii de organizare evenimente - 3 târguri de joburi" în cadrul proiectului "Re Start Neptun - Dezvoltare locală integrată", Cod SMIS 125671 17.01.23
Achizitie de organizare de evenimente - Bursa locurilor de muncă pentru tineri NEETs 22.05.23
"SERVICII DE ORGANIZARE EVENIMENTE – 3 târguri de joburi" în cadrul proiectului "Servicii integrate pentru VIITOR" Cod SMIS 125672, POCU/400/4.2/125672 29.12.22