Primăria Municipiului Bucureşti, prin Direcţia Cultură, Învăţământ, Turism intenţionează să achiziţioneze servicii de organizare de târguri şi expoziţii, Cod CPV 79956000-0, în vederea participării la următoarele evenimente:
- Târgul de turism WORLD TRAVEL MARKET - Londra, Marea Britanie, care se va desfăşura în perioada 05-07.11.2018;
- Târgul de turism TOUR & TRAVEL- Varşovia, Polonia, care se va desfăşura în perioada ...
Primăria Municipiului Bucureşti, prin Direcţia Cultură, Învăţământ, Turism intenţionează să achiziţioneze servicii de organizare de târguri şi expoziţii, Cod CPV 79956000-0, în vederea participării la următoarele evenimente:
- Târgul de turism WORLD TRAVEL MARKET - Londra, Marea Britanie, care se va desfăşura în perioada 05-07.11.2018;
- Târgul de turism TOUR & TRAVEL- Varşovia, Polonia, care se va desfăşura în perioada 22-24.11.2018, iar
- Târgul de turism IBTM World Barcelona, Spania, care se va desfăşura în perioada 27-29.11.2018.
Scopul participării la aceste târguri rezidă în promovarea Municipiului Bucureşti ca destinaţie turistică, precum şi diversitatea patrimoniului turistic local pe plan internaţional
Evenimentele susmenţionate reprezintă o sursă importantă de atragere a turiştilor externi, o modalitate eficientă de informare a acestora cu privire la diversitatea turismului local, de creştere a imaginii turistice şi notorietăţii Capitalei ca destinaţie turistică, a numărului de turişti De asemenea, participarea la târgurile menţionate reprezintă un instrument de cunoaştere a tendinţelor industriei de turism pe plan internaţional, a standardelor internaţionale privind furnizarea produselor şi serviciilor furnizate în domeniul turismului, precum şi a factorilor care determină creşterea gradului de satisfacţie al turiştilor.
În raport de cele mai sus arătate, în principal, participarea la Târgurile de turism WORLD TRAVEL MARKET, TOUR & TRAVEL şi IBTM World presupune derularea următoarelor activităţi:
I. Îndeplinirea procedurii de înscriere la Târgurile de turism WORLD TRAVEL MARKET, TOUR & TRAVEL şi IBTM World. Operatorul economic organizator trebuie să dispună de capacitatea de a îndeplini procedura de înscriere la evenimentele susmenţionate, conform normelor în vigoare, precum şi informarea cu privire la obligatiile ce se cer a fi îndeplinite in vederea unei bune desfăşurari a manifestarii expozitionale si o participare eficienta. Ofertantul are obligatia înscrierii la manifestarile menţionate, în catalogul targului, la timp şi în conformitate cu conditiile impuse de organizatorul extern. Pentru aceasta se vor lua in calcul toate taxele aferente inscrierii. Plata taxei de inscriere in catalogul targului-pachetul media se va realiza pentru fiecare din cele 3 târguri.
II. Asigurarea unui stand expoziţional dedicat oraşului Bucureşti, în cadrul celor 3 Târguri internaţionale, cu dotări aferente (tehnologie hi-tech). Se solicită ca standurile să fie personalizate (logo, imagini reprezentative etc.) integral cu elemente de identitate vizuală reprezentative pentru oraşul Bucureşti, în vederea promovării ca destinaţie turistică. Constructia standurilor este standard şi va fi preluata de la organizatorul local (suprafaţa, amenajări standard etc).
• Elementele de identitate vizuală (Siglă/Logo) vor avea dimensiuni optime, astfel încât să asigure vizibilitatea maximă a beneficiarului.
• Standul trebuie să asigure dotările necesare pentru acomodarea a minimum 4 persoane, precum şi pentru desfăşurarea acţiunilor promoţionale si activităţilor tehnice pe intreaga perioada de desfasurare a targurilor
III. Asigurarea materialelor promotionale si de reprezentare a oraşului Bucureşti ce urmează a fi prezentate şi distribuite gratuit în cadrul standurilor. Ofertantul va formula propuneri concrete privind tipul şi volumul materialelor promotionale, precum şi logistica necesară (ex. broşuri, reviste, albume de prezentare, filme, echipamente tehnice pentru proiecţie video etc)
NOTĂ: În mod obligatoriu materialele promoţionale trebuie redactate/prelucrate într-o limbă de circulaţie internaţională (engleză, franceză, germană, spaniolă). De asemenea, în cazul unor filme de prezentare, acestea trebuie însoţite de traducere într-o limbă de circulaţie internaţională
IV. Asigurarea transportului materialelor promotionale si de reprezentare si protocol până la standurile din cadrul Târgurilor de turism WORLD TRAVEL MARKET, TOUR & TRAVEL şi IBTM World;
V. Asigurarea prezenţei a două persoane care sa asigure serviciile de protocol, acţiunile promoţionale si activităţile tehnice pe intreaga perioada de desfasurare a targurilor. Ofertantul va formula propuneri concrete privind
a)Modul şi mijloacele de transport al persoanelor desemnate pe rutele Bucureşti-Londra, Bucureşti-Varşovia şi Bucureşti-Barcelona şi retur
b)Cazarea persoanelor desemnate. Ofertantul va formula propuneri concrete privind numărul de nopţi de cazare în cele 3 oraşe
VI. Alte Activităţi. În afara cerinţelor tehnice susmenţionate (pct. I-V), ofertantul va formula şi alte propuneri concrete privind şi alte activităţi conexe pe care le consideră utile şi necesare pentru participarea eficientă la la Târgurile de turism WORLD TRAVEL MARKET, TOUR & TRAVEL şi IBTM World.