Obiectul contractului, reprezinta achizitia de – Servicii pentru seminarii cod CPV 79951000–5, in vederea organizarii Programului UNCTAD/EMPRETEC Romania–Constanta 2017.Acesta se va desfasura in perioada 01.09.2017–09.09.2017 fiind un program integrat de pregatire care ofera intreprinzatorilor: cazare masa participantilor, instruire si asistenta tehnica precum si un cadru institutional pentru dezv. capacitatilor antreprenor...
Obiectul contractului, reprezinta achizitia de – Servicii pentru seminarii cod CPV 79951000–5, in vederea organizarii Programului UNCTAD/EMPRETEC Romania–Constanta 2017.Acesta se va desfasura in perioada 01.09.2017–09.09.2017 fiind un program integrat de pregatire care ofera intreprinzatorilor: cazare masa participantilor, instruire si asistenta tehnica precum si un cadru institutional pentru dezv. capacitatilor antreprenoriale si cresterea competitivitati pe piata locala si internationala a intreprinderilor mici si mijlocii. In vederea desfasurarii acestui progam sunt necesare achizitionarea urmatoarelor :Serviciile de organizare a cursului EMPRETREC 2017 in Constanta se organizeaza pentru max 30 de beneficiari + 3 traineri constand in urmatoarele cheltuieli: 1. Cazare – 9 nopti/ 30 participanti si 3 traineri = 33 persoane / locatie 3 stele; (20 camere ) 2. Masa participanti -9 zile, 3 mese/zi/persoana : (mic dejun, prinz si cina)3. Coffe break – 2 pauze/zi x 9 zile /persoana. 4. coffe break sa cuprinda - cafea, ora 10.30 si 16.00, necesar cafea, apa minerala, apa plata -1/2litri pers, fursecuri, biscuiti, pahare cafea/ apa, lingurite, servetele.Inchiriere spatii:1 sala/ spatiu -30 persoane, 9 zile, orar: 8-22, dotata cu mese scaune, aranjate in stil solz conf.UNCTAD. Dotari sala : laptop, video-proiector+telecomanda, camera video cu iesire si cabluri compatibile ci videoproiector+telecomanda, ecran proiectie, flip pad, aparat foto.1 sala traineri, 9 zile, zilnic orele:17-22;1 sala ptr. jocuri : 1 zi .Editare materiale de promovare, prezentare (afise format A2 – 30 buc, pliante format A5- 200 buc).Editare/multiplicare de materiale de curs, materiale suport pentru exercitiile practice, consumabile necesare desfasurarii cursurilor (conf anexe 1,2 din Nota de necesitate).Cheltuielile de organizare a conferintelor de lansare/diseminare a workshop-ului si transmitere de invitatii.