Agenţia Naţională a Funcţionarilor Publici, în calitate de autoritate contractantă, în cadrul proiectului ETICA - Eficienţă, Transparenţă şi Interes pentru Conduita din Administraţie, Cod SIPOCA 63, cod SMIS 119741, urmăreşte prin prezentul contract, achiziţionarea serviciilor de organizare a conferinţei de închidere a proiectului.
pentru realizarea activităţilor de informare şi publicitate din cererea de finanţare şi asigu...
Agenţia Naţională a Funcţionarilor Publici, în calitate de autoritate contractantă, în cadrul proiectului ETICA - Eficienţă, Transparenţă şi Interes pentru Conduita din Administraţie, Cod SIPOCA 63, cod SMIS 119741, urmăreşte prin prezentul contract, achiziţionarea serviciilor de organizare a conferinţei de închidere a proiectului.
pentru realizarea activităţilor de informare şi publicitate din cererea de finanţare şi asigurarea vizibilităţii proiectului şi a rezultatelor acestuia se va organiza în perioada 4-12 mai 2020, conferinţa de închidere. La eveniment vor fi invitaţi să participe reprezentanţi ai administraţiei publice centrale şi locale, ai mass-mediei, precum şi reprezentanţi ai societăţii civile.
Prestatorul va transmite Autorităţii Contractante, în cadrul ofertei tehnice, propunerea de minim două locaţii de desfăşurare a evenimentului la preţuri similare. După semnarea contractului, Prestatorul va prezenta locaţiile disponibile şi datele disponibile de desfăşurare a evenimentului. Autoritatea contractantă va opta pentru una din locaţiile propuse şi data de desfăşurare o va comunica Prestatorului în termen de 2 zile lucrătoare de la primirea propunerii.
I. Închiriere sală de conferinţă cu o capacitate de minim 50 de persoane, pe durata unei zile, în intervalul orar 08.00 – 16.00.
II. Servicii de catering:
Asigurare servicii de catering pentru minim 50 de persoane, în ziua conferinţei, la locaţia de desfăşurare a acesteia, cu asigurarea de către Prestator a următoarelor servicii:
Welcome coffee (înainte de începerea evenimentului) în intervalul orar 9.00 – 10.00;
Coffee-break (1 pauză, programată, cu aproximaţie, la ora 11.00);
Prânz de lucru.
II. Servicii de asistenţă tehnică pe perioada desfăşurării evenimentului, în cadrul cărora Prestatorul va nominaliza:
1. 1 persoană - Responsabil de contract din partea prestatorului care va menţine legătura cu Achizitorul;
2. minim 2 persoane din partea Prestatorului, disponibile pentru înregistrarea şi primirea participanţilor la eveniment precum şi pentru rezolvarea pe întreaga durată a evenimentului a aspectelor referitoare la organizare, logistică, protecţia muncii şi PSI;
Specificatiile se regasesc in documentul anexat.