Agenţia Naţională a Funcţionarilor Publici, în calitate de autoritate contractantă, în cadrul proiectului "Instruire pentru structurile din cadrul sistemului de coordonare, gestionare şi control FESI în România, pe tematici prioritare pentru dezvoltarea capacităţii manageriale pentru sistemul de coordonare, gestionare şi control FESI", cod proiect 3.1.028, urmăreşte prin prezentul contract achiziţionarea serviciilor de orga...
Agenţia Naţională a Funcţionarilor Publici, în calitate de autoritate contractantă, în cadrul proiectului "Instruire pentru structurile din cadrul sistemului de coordonare, gestionare şi control FESI în România, pe tematici prioritare pentru dezvoltarea capacităţii manageriale pentru sistemul de coordonare, gestionare şi control FESI", cod proiect 3.1.028, urmăreşte prin prezentul contract achiziţionarea serviciilor de organizare a unei conferinţe, respectiv conferinţa de închidere în cadrul proiectului.
I. Închiriere sală de conferinţă cu o capacitate de minim 50 de persoane, pe durata unei zile, în intervalul orar 08.00 – 15.00.
Pentru organizarea conferinţei de închidere a proiectului, estimată a avea loc în perioada cuprinsă între ultima jumătate a lunii februarie 2020 şi prima jumătate a lunii martie 2020, Prestatorul va transmite Autorităţii Contractante, în cadrul ofertei tehnice, propunerea de locaţii de desfăşurare a evenimentului la preţuri similare. După semnarea contractului, Prestatorul va prezenta locaţiile disponibile şi datele disponibile de desfăşurare a evenimentului. Autoritatea contractantă va opta pentru una din locaţiile propuse şi data de desfăşurare o va comunica Prestatorului în termen de 2 zile lucrătoare de la primirea propunerii.
Sală eveniment şi dotări:
Locaţie: Bucureşti, într-o locaţie centrală, uşor accesibilă, cu asigurarea a minim 15 locuri de parcare, într-o zonă în care sunt dispuse mai multe sedii ale instituţiilor publice (ministere, agenţii, etc). Se va pune la dispoziţie şi o sală pentru desfăşurarea conferinţei de presă, respectiv pentru primirea oficialităţilor şi a membrilor prezidiului.
Prestatorul va asigura transportul materialelor promoţionale către locaţia de desfăşurare a evenimentului precum şi distribuirea acestora în cadrul evenimentului.
Prestatorul va asigura prezenţa unui fotograf care va realiza minim 25 fotografii pe tot parcursul derulării evenimentului/în intervale de timp diferite/ per eveniment şi le va pune la dispoziţia Autorităţii contractante în format electronic.
II. Servicii de catering:
Asigurare servicii de catering pentru minim 50 de persoane, în ziua conferinţei, la locaţia de desfăşurare a acesteia, cu asigurarea de către Prestator a următoarelor servicii:
Welcome coffee (înainte de începerea evenimentului) în intervalul orar 9.00 – 10.00;
Coffee-break (1 pauză, programată, cu aproximaţie, la ora 11.00);
Pauză de lucru.
III. Servicii de asistenţă tehnică pe perioada desfăşurării evenimentului
1. Prezenţa a minim 2 persoane pentru înregistrarea şi primirea participanţilor la eveniment;
2. Prezenţa a minim o persoană (alta decât cele responsabile cu înregistrarea şi primirea participanţilor) disponibilă pe întreaga durată a evenimentului pentru aspecte referitoare la organizare, logistică, protecţia muncii şi PSI;
Specificatiile tehnice in integralitate se regasesc in documentul atasat.