Servicii de organizare a conferinţei de închidere a proiectului „Instruire orizontală pentru potenţialii beneficiari şi beneficiarii FESI, precum şi instruire specifică pentru beneficiarii POAT” cod proiect 1.1.031, cod MySmis 2014 118449Agenţia Naţională a Funcţionarilor Publici, în calitate de autoritate contractantă, în cadrul proiectului ”Instruire orizontală pentru potenţialii beneficiari şi beneficiarii FESI, precum ş...
Servicii de organizare a conferinţei de închidere a proiectului „Instruire orizontală pentru potenţialii beneficiari şi beneficiarii FESI, precum şi instruire specifică pentru beneficiarii POAT” cod proiect 1.1.031, cod MySmis 2014 118449Agenţia Naţională a Funcţionarilor Publici, în calitate de autoritate contractantă, în cadrul proiectului ”Instruire orizontală pentru potenţialii beneficiari şi beneficiarii FESI, precum şi instruire specifică pentru beneficiarii POAT” cod proiect 1.1.031, cod MySMIS 2014 118449, urmăreşte prin prezentul contract achiziţionarea serviciilor de organizare a unei conferinţe, respectiv conferinţa de închidere în cadrul proiectului.
Data demarării contractului este data semnării acestuia de către ambele părţi. Perioada de execuţie a contractului este de cca. 3 luni de la data intrării în vigoare, corelat cu perioada de implementare a proiectului.
Închiriere sală de conferinţă cu o capacitate de minim 50 de persoane, pe durata unei zile, în intervalul orar 08.00 – 15.00. Locaţie: Bucureşti, într-o locaţie centrală, uşor accesibilă, într-o zonă în care sunt dispuse mai multe sedii ale instituţiilor publice (ministere, agenţii, etc). II. Servicii de catering:
Asigurare servicii de catering pentru minim 50 de persoane, în ziua conferinţei, la locaţia de desfăşurare a acesteia, cu asigurarea de către Prestator a următoarelor servicii:
Welcome coffee (înainte de începerea evenimentului) în intervalul orar 9.00 – 10.00;
Coffee break (1 pauză, aproximativ la ora 11.00);
Pauză de lucru.Se va pune la dispoziţie şi o sală pentru desfăşurarea conferinţei de presă, respectiv pentru primirea oficialităţilor şi a membrilor prezidiului.
Prestatorul va pune la dispoziţie, fără perceperea de taxe suplimentare pentru beneficiar sau invitaţi, un număr de 15 locuri de parcare, ce vor fi distribuite participanţilor la eveniment de către Autoritatea Contractantă.
Prestatorul va asigura transportul materialelor promoţionale către locaţia de desfăşurare a evenimentului precum şi distribuirea acestora în cadrul evenimentului.
Prestatorul va asigura prezenţa unui fotograf care va realiza minim 25 fotografii pe tot parcursul derulării evenimentului/în intervale de timp diferite/ per eveniment şi le va pune la dispoziţia achizitorului în format electronic. Prestatorul asigură semnalizarea locaţiilor în care se vor desfăşura conferinţele, conform Manualului de Identitate Vizuală pentru instrumente structurale în România.
Servicii de asistenţă tehnică pe perioada desfăşurării evenimentului.
Specificaţiile tehnice se regăsesc in integralitate în documentul ataşat anuntului de publicitate.