Servicii de organizare 3 evenimente naţionale de informare în cadrul proiectului "VERA – Schimbare pozitivă prin acţiuni integrate în vremuri dificile!"
Pentru fiecare eveniment se va asigura câte 1 noapte de cazare pentru participanţi, respectiv noaptea anterioară evenimnetului. Vor fi asigurate servicii de masă, respectiv cină, mic dejun şi prânz, pentru participanţii la evenimente.
La fiecare din cele 3 evenimente orga...
Servicii de organizare 3 evenimente naţionale de informare în cadrul proiectului "VERA – Schimbare pozitivă prin acţiuni integrate în vremuri dificile!"
Pentru fiecare eveniment se va asigura câte 1 noapte de cazare pentru participanţi, respectiv noaptea anterioară evenimnetului. Vor fi asigurate servicii de masă, respectiv cină, mic dejun şi prânz, pentru participanţii la evenimente.
La fiecare din cele 3 evenimente organizate se estimează o participare de aproximativ 60 de persoane, profesionişti din cadrul instituţiilor cu responsabilităţi de intervenţie, prevenire şi combatere a violenţei domenstice.
Locaţiile celor 3 evenimente sunt: Bucureşti, Iaşi şi Târgu Mureş. Fiecare ofertă va conţine minimum 3 propuneri de locuri de desfăşurare pentru fiecare eveniment, astfel încât să se regăsească câte 3 variante de unităţi de cazare de minimum 3 stele pentru fiecare locaţie.
Perioada de desfăşurare a evenimentelor: cele 3 evenimente vor fi organizate în perioada februarie- aprilie 2024. Data exactă a desfăşurării fiecărui eveniment va fi stabilită de către autoritatea contractantă ulterior semării contractului, de comun acord cu ofertantul câştigător.
Servicii şi cantităţi solicitate pentru organizarea fiecărui eveniment:
Nr. crt. Denumire serviciu/produs Cantitate/buc.
1 Servicii masă şi coffe break
1.1 Coffe break 60 pers x 1 zile x 1 pauza de cafea/zi= 50 porţii
1.2 Prânz în restaurantul din incinta hotelului unde se va desfăşura evenimentul 60 pers x 1 prânz = 60 porţii
1.3 Cina în restaurantul din incinta hotelului unde se va desfăşura evenimentul 50 pers x 1 cina = 50 porţii
2. Sală eveniment şi personal tehnic - Sală de minim 60 de locuri
2.1. Sala: organizare în sistem teatru cu prezidiu, dotată cu sistem de sonorizare, microfoane fixe şi mobile, laptop şi telecomandă, videoproiector şi ecran de proiecţie. 1 zi
2.2. Personal tehnic pentru supervizare pe parcursul evenimentului şi realiazarea de fotografii pe parcursul evenimentului 1 zi
2.3. Personal pentru gestionarea evenimetului, înregistrarea şi asistenţa acordată participanţilor de la sosire şi până la plecare 2 zile
3. Servicii cazare - nitate hotelieră de minim 3 stele
3.1. Pentru participanţiicare vin de la o distanţa mai mare de 50 km de locul evenimentului se va asigura cazare într-un hotel de minim 3 stele, camere tip single sau double în regim single, cu mic dejun inclus 50 pers x 1 noapte= 50 nopţi
4. Servicii decontare cheltuieli de transport participanţi 50 deconturi
5. Materiale promoţionale - 60 seturi