Feedback
I.D.: 28106598

servicii de montare-demontare- echilibrare şi vulcanizare pneuri pentru autovehiculele din dotarea ANCOM DR Cluj. Procedura este împărţită în 14 loturi.

Data publicarii
14.05.18 Exista 811.270 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
50116500-6
Termenul limita pentru depunere:
17.05.18
Pretul estimativ:
10.220,00 RON
Documente participare:
  1. 6-ADV1010321.zip
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Serviciile care fac obiectul achiziţiei ”servicii de montare-demontare-echilibrare şi vulcanizare pneuri pentru autovehiculele din dotarea ANCOM DR Cluj” trebuie să îndeplinească cerinţe minimale în conformitate cu prevederile Caietului de sarcini anexat. Valoarea estimată fără TVA – Valoarea estimată fără TVA –10.220,00 lei, împărţită pe loturi după cum urmează: lot 1-4.280,00 lei; lot 2-680,00 lei; lot 3-40 lei; lot ...
Serviciile care fac obiectul achiziţiei ”servicii de montare-demontare-echilibrare şi vulcanizare pneuri pentru autovehiculele din dotarea ANCOM DR Cluj” trebuie să îndeplinească cerinţe minimale în conformitate cu prevederile Caietului de sarcini anexat. Valoarea estimată fără TVA – Valoarea estimată fără TVA –10.220,00 lei, împărţită pe loturi după cum urmează: lot 1-4.280,00 lei; lot 2-680,00 lei; lot 3-40 lei; lot 4-520,00; lot 5-700,00 lei; lot 6-440,00 lei; lot 7- 260,00 lei; lot 8- 440,00 lei; lot 9- 680,00 lei; lot 10- 520,00 lei; lot 11- 440,0servicii de montare-demontare- echilibrare şi vulcanizare pneuri pentru autovehiculele din dotarea ANCOM DR Cluj. OFERTANT, ANEXA NR.1 __________________ (denumirea/numele) DECLARAŢIE privind respectarea condiţiilor din solicitarea de oferte şi caietul de sarcini Subsemnatul(a)_______________________________, reprezentant lega/împuternicit al _______________________________________, (denumirea/numele şi sediul/adresa operatorului economic), în calitate de ofertant pentru, achizitii de servicii de montare-demontare-echilibrare şi vulcanizare pneuri pentru autovehiculele din dotarea ANCOM DR Cluj (cod CPV: 50116500-6) organizată de Autoritatea Naţională pentru Administrare şi Reglementare în Comunicaţii DR Cluj, declar pe propria răspundere, sub sancţiunea excluderii din procedura de achiziţie şi a sancţiunilor aplicate falsului în declaraţii că ,,oferta prezentată respectă toate cerinţele şi condiţiile precizate în solicitarea de ofertă şi caietul de sarcini” pentru lotul …….. . Subsemnatul(a) declar că informaţiile furnizate sunt complete şi corecte în fiecare detaliu şi înteleg că autoritatea contractantă are dreptul de a solicita, în scopul verificării şi confirmării declaraţiilor orice documente doveditoare de care dispunem. Data completării: ___________ OFERTANT, _________________________ Prestatorul garantează Achizitorului faptul că serviciile prestate şi/sau rezultatele acestora nu încalcă şi nu vor încălca în vreun fel drepturile vreunei terţe părţi. Prezentarea propunerii financiare se va face astfel: Se vor specifica două tarife, unul pentru (montare-demontare- echilibrare) pneuri şi un tarif vulcanizare auto pentru 1 bucată autovehicul (4 roţi). Se va prezenta preţul -tariful total pentru (montare-demontare+ echilibrare pneuri şi tarif vulcanizare auto) şi se va publica în catalogul electronic din SEAP (www.e-licitaţie.ro) sau se poate transmite ofertă scrisă prin email, fax sau direct la sediul autorităţii contractante. Contractul va fi cadru, în care se va specifica tarifele pentru operaţiunile solicitate, iar punerea lui în executare va fi pe bază de solicitare şi conform punctului IV- detalierea metodologiei de lucru din Caietul de sarcini. Preţul ofertat va fi ferm şi nu poate fi modificat pe toată perioada prestării serviciilor care fac obiectul prezentei achiziţii.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
servicii de spălat autovehicule din dotarea ANCOM DR Cluj, împărţit în 10 loturi. 12.04.18
Contract sau comandă cadru, având ca obiect achiziţia de servicii de spălat autovehicule din dotarea ANCOM DR Cluj. 14.08.18
Contract sau comandă având ca obiect achiziţia de furnizare furnizare produse cleste de sertizare-1 buc şi cleste stripper izolaţii cable-1 buc 07.06.18
Contract sau comandă, având ca obiect achiziţia de servicii de verificări tehnice periodice centrale termice aflate la sediile oficiilor judeţene Mureş, Bihor şi Harghita, precum şi servicii verificare instalaţii gaz aflate la sediul Oficiului Judeţean Alba 25.04.18
Contract sau comanda cadru pe bază de solicitare având ca obiect achiziţia de servicii de schimbare anvelope (montare-demontare, echilibrare) şi vulcanizare pneuri.Solicitarea de oferte, caietul de sarcini, pot fi vizualizate şi pg de internet a ANCOM la www.ancom.org.ro, sectiunea Anunturi achizit 24.08.18
Contract sau comanda cadru sau comandă cadru, pe bază de solicitare având ca obiect achiziţia de servicii de schimbare anvelope (montare-demontare, echilibrare) şi vulcanizare pneuri. Procedura este împărţită în 3 (trei) loturi.  
Contract sau comanda cadru sau comandă cadru, pe bază de solicitare având ca obiect achiziţia de servicii de schimbare anvelope (montare-demontare, echilibrare) şi vulcanizare pneuri. Procedura este împărţită în 3 (trei) loturi. 20.08.18
Contract cadru sau comandă cadru, pe bază de solicitare având ca obiect achiziţia de servicii de montare-demontare, echilibrare pneuri şi vulcanizare auto. Procedura este împărţită în 14 (paisprezece) loturi. 30.04.18
servicii de întreţinere şi reparaţii pentru ATV precum şi furnizare piese de schimb, din dotarea ANCOM DR Cluj 19.08.20
Contract/ comanda cadru, având ca obiect achiziţia de servicii de spălat autovehicule din dotarea ANCOM DR Cluj. Procedura este împărţită în 3 (trei) loturi. 19.06.20