Contractul trebuie să se efectueze la cererea beneficiarului la contoarele de apă rece (DN 15, DN 20, DN 25, DN 32, DN 50, DN 65, DN100) menţionate în Anexa 1 (5000 buc), efectuand urmatoarele operatii : Demontarea contoarelor vechi la scadenţă metrologică şi montarea contoarelor noi. Verificarea tehnică a apometrelor după montaj. Întocmirea documentaţiei necesare la montaj cu datele necesare operării în sistem a contoarelo...
Contractul trebuie să se efectueze la cererea beneficiarului la contoarele de apă rece (DN 15, DN 20, DN 25, DN 32, DN 50, DN 65, DN100) menţionate în Anexa 1 (5000 buc), efectuand urmatoarele operatii : Demontarea contoarelor vechi la scadenţă metrologică şi montarea contoarelor noi. Verificarea tehnică a apometrelor după montaj. Întocmirea documentaţiei necesare la montaj cu datele necesare operării în sistem a contoarelor demontate/montate. Modificarea instalatiei înainte de montare, montare element flexibil sau alte elemente de legatură (daca este cazul). Verificarea functionarii în mod corespunzator a instalatiei si contorului montat. Repararea oricărei defectiuni din căminul de apometru ce se datorează în urma inlocuirii contoarelor, cu respectarea instrucţiunilor de lucru (Anexa 2).
Numărul de zile până la care operatorii economici pot solicita clarificări privind documentaţia de atribuire, înainte de data limită de depunere a ofertelor: 6 zile. În conformitate cu prevederile art.29, alin.(3) din HG nr.394/2016, entitatea contractantă va răspunde doar la solicitările de clarificări adresate de operatorii economici până la termenul-limită stabilit. Entitatea contractantă stabileşte un singur termen limită în care va răspunde tuturor solicitărilor de clarificări/informaţii suplimentare. Termenul limită este cu 4 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor.