Feedback
I.D.: 5548874

Servicii de monitorizare si interventie cu echipaj rapid la Oficiul Judetean Mehedinti (cod CPV: 79711000-1)

Data publicarii
05.03.15 Exista 237.091 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79711000-1
Termenul limita pentru depunere:
11.03.15
Pretul estimativ:
1.080,00 RON
Locul realizarii:
Mehedinţi, Timiş
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Serviciile ce vor face obiectul contractului ce urmeaza a se atribui vor consta în servicii de monitorizare si interventie cu echipaj rapid pentru urmatoarele obiective: Sediul Oficiul Judetean MEHEDINTI din Drobeta Turnu Severin, str. Iuliu Maniu, nr.13, bl.5, sc.1, et.8, ap.31, jud. Mehedin?i Tip centrala PARADOX sistem transmitere date: GPRS 1. Prestatorul se obliga sa asigure monitorizarea locatiei beneficiarului prin d...
Serviciile ce vor face obiectul contractului ce urmeaza a se atribui vor consta în servicii de monitorizare si interventie cu echipaj rapid pentru urmatoarele obiective: Sediul Oficiul Judetean MEHEDINTI din Drobeta Turnu Severin, str. Iuliu Maniu, nr.13, bl.5, sc.1, et.8, ap.31, jud. Mehedin?i Tip centrala PARADOX sistem transmitere date: GPRS 1. Prestatorul se obliga sa asigure monitorizarea locatiei beneficiarului prin dispecerat si interventia în caz de alarma de panica, detectie efractie, detectie incendiu. Monitorizarea se va efectua zilnic, 24h/24h, utilizând sistemul de alarmare aflat în dotarea beneficiarului. 2. Prestatorul trebuie sa detina dispecerat în localitatea D Tr Sev. Nu se accepta subcontractanti. 3. Prestatorul se obliga sa asigure interventia rapida cu echipaj mobil, în caz de alarma semnalata la dispecerat. 4. Prestatorul se obliga sa ajunga la obiectiv prin intermediul echipelor de interventie specializate în 10 - 15 minute ziua si 5 - 7 minute noaptea, în cazul receptionarii semnalelor antiefractie, antiincendiu sau panica ; 5. Prestatorul va avea obligatia sa detina la încheierea contractului polita de asigurare pentru servicii monitorizare si interventie, încheiata cu o societate de asigurare. 6. Prestatorul se obliga sa anunte imediat beneficiarul în cazul aparitiei unor evenimente deosebite.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Serviciile ce vor face obiectul contractului ce urmeaza a se atribui vor consta în servicii de monitorizare si interventie cu echipaj rapid 16.01.17
Servicii de monitorizare si interventie cu echipaj rapid DR Timis 03.08.16
Contracte având ca obiect achiziţia de servicii de monitorizare a sistemelor de alarmă cu punerea la dispoziţie, în custodie, a unui echipament minimal de alarmare la sediul ANCOM DR Timis, Oficiul Judetean Gorj 05.06.19
Serviciile ce vor face obiectul contractului ce urmeaza a se atribui vor consta în servicii de monitorizare si interventie cu echipaj rapid 17.02.15
Serviciile ce vor face obiectul contractului ce urmeaza a se atribui vor consta în servicii de monitorizare si interventie cu echipaj rapid 08.12.15
Comanda scrisa având ca obiect achizitia de servicii de revizie si reparare a aparatelor de filtrare apa, aflate la sediile Oficiilor Jude?ene ?i la sediul DRT. 06.10.15
Serviciile ce vor face obiectul contractului ce urmeaza a se atribui vor consta în servicii de monitorizare si interventie cu echipaj rapid 26.01.16
Comanda scrisa având ca obiect achizitia de servicii de între?inere ?i repara?ie a sistemelor de securitate (antiefrac?ie, antiincendiu ?i supraveghere video). 20.04.17
Comanda scrisa având ca obiect achizitia de servicii de întretinere si reparatie a sistemelor de securitate (antiefractie, antiincendiu si supraveghere video). 18.10.17
Comanda scrisa avand ca obiect achizitia de servicii de întretinere si reparatie a sistemelor de securitate (antiefractie, antiincendiu si supraveghere video). 04.10.17