Feedback
I.D.: 14189476

Servicii de monitorizare si interventie cu echipaj rapid DR Timis

Data publicarii
29.07.16 Exista 226.918 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79711000-1
Termenul limita pentru depunere:
03.08.16
Pretul estimativ:
3.920,00 RON
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
. Sediul Oficiului Judetean ARAD din Arad, B-dul Revolutiei nr.1, bl.H sc.A, ap.7, jud. Arad Tip centrala CASING sistem transmitere date: Orange 2. Sediul Oficiului Judetean CARAS SEVERIN din Resita, str. 24 Ianuarie, nr. 16, jud. Caras Severin Tip centrala PREMIER 816 sistem transmitere date: Orange 3. Sediul Oficiul Judetean MEHEDINTI din Drobeta Turnu Severin, str. Iuliu Maniu, nr.13, bl.5, sc.1, et.8, ap.31, jud. Mehedi...
. Sediul Oficiului Judetean ARAD din Arad, B-dul Revolutiei nr.1, bl.H sc.A, ap.7, jud. Arad Tip centrala CASING sistem transmitere date: Orange 2. Sediul Oficiului Judetean CARAS SEVERIN din Resita, str. 24 Ianuarie, nr. 16, jud. Caras Severin Tip centrala PREMIER 816 sistem transmitere date: Orange 3. Sediul Oficiul Judetean MEHEDINTI din Drobeta Turnu Severin, str. Iuliu Maniu, nr.13, bl.5, sc.1, et.8, ap.31, jud. Mehedin?i Tip centrala PARADOX sistem transmitere date: GPRS 4. Sediul Oficiul Judetean HUNEDOARA din Deva, str. Brîndusei, nr.1A, jud. Hunedoara Tip centrala CERBER C52 sistem transmitere date: Orange 5. Sediul Oficiului Judetean DOLJ din Craiova, str. Buzias, nr.53, jud Dolj Tip centrala DSC PC1616H sistem transmitere date: GPRS 6. Sediul Oficiului Judetean GORJ din Tg Jiu, B-dul Republicii, bl.30, sc.1, et.8, ap.30 Tip centrala CERBER sistem transmitere date: GPRS 7. Sediul Oficiul Judetean MEHEDINTI din Drobeta Turnu Severin, str. Soveja, nr. 59 A Tip centrala DSC sistem transmitere date: GPRS 1. Prestatorul se obliga sa asigure monitorizarea locatiei beneficiarului prin dispecerat si interventia în caz de alarma de panica, detectie efractie, detectie incendiu. Monitorizarea se va efectua zilnic, 24h/24h, utilizând sistemul de alarmare aflat în dotarea beneficiarului. 2. Prestatorul poate oferta pentru una din locatii sau pentru toate, cu conditia sa detina dispecerat în localitatea respectiva. Nu se accepta subcontractanti. 3. Prestatorul se obliga sa asigure interventia rapida cu echipaj mobil, în caz de alarma semnalata la dispecerat. 4. prestatorul se obliga sa ajunga la obiectiv prin intermediul echipelor de interventie specializate în 10 – 15 minute ziua si 5 – 7 minute noaptea, în cazul receptionarii semnalelor antiefractie, antiincendiu sau panica ; 5. Prestatorul va avea obligatia sa detina la încheierea contractului polita de asigurare pentru servicii monitorizare si interventie, încheiata cu o societate de asigurare. 6. Prestatorul se obliga sa anunte imediat beneficiarul în cazul aparitiei unor evenimente deosebite. 7. Prestatorul are obligatia de a lua masurile corespunzatoare în vederea prevenirii riscurilor profesionale, protectia sanatatii si securitatii personalului propriu, informarii si instruirii acestuia în domeniul securitatii si sanatatii în munca, eliminarii factorilor de risc si accidente, în conf. cu dispozitiile legii 319/2006. Prestatorul raspunde de pastrarea si confidentialitatii datelor încredintate de beneficiar. 8. Prestatorul se obliga la asigurarea operativa a echipajelor tehnice în cazul aparitiei unor defectiuni accidentale ale sistemului de securitate în vederea remedierii acestora, la sesizarea beneficiarului.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Serviciile ce vor face obiectul contractului ce urmeaza a se atribui vor consta în servicii de monitorizare si interventie cu echipaj rapid 16.01.17
Serviciile ce vor face obiectul contractului ce urmeaza a se atribui vor consta în servicii de monitorizare si interventie cu echipaj rapid 17.02.15
Serviciile ce vor face obiectul contractului ce urmeaza a se atribui vor consta în servicii de monitorizare si interventie cu echipaj rapid 08.12.15
Servicii de monitorizare si interventie cu echipaj rapid 25.03.14
Serviciile ce vor face obiectul contractului ce urmeaza a se atribui vor consta în servicii de monitorizare si interventie cu echipaj rapid 26.01.16
Servicii de monitorizare si interventie cu echipaj rapid la Oficiul Judetean Mehedinti (cod CPV: 79711000-1) 11.03.15
Comanda scrisa având ca obiect achizitia de servicii de între?inere ?i repara?ie a sistemelor de securitate (antiefrac?ie, antiincendiu ?i supraveghere video). 20.04.17
Comanda scrisa având ca obiect achizitia de servicii de întretinere si reparatie a sistemelor de securitate (antiefractie, antiincendiu si supraveghere video). 18.10.17
Comanda scrisa avand ca obiect achizitia de servicii de întretinere si reparatie a sistemelor de securitate (antiefractie, antiincendiu si supraveghere video). 04.10.17
Comanda scrisa având ca obiect achizitia de servicii de întretinere si reparatie a sistemelor de securitate (antiefractie, antiincendiu si supraveghere video). 13.07.17