Feedback
I.D.: 71305232

SERVICII DE MONITORIZARE si ASISTENTA TEHNICA (suport dpdv management/juridic/fiscal/contabil/resurse umane) a intreprinderilor post infiintare in cadrul proiectului: AUGUSTIN – Abordare integrata pentru sanse egale si prosperitate, POCU/138/4/1/113907"

Data publicarii
19.07.22 Exista 138.729 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79400000-8 66171000-9 79111000-5 79411100-9
Termenul limita pentru depunere:
02.08.22
Pretul estimativ:
326.774,76 RON - 326.774,76 RON
Documente participare:
  1. 3_FORMULARE_OFERTANTI_MONITORIZARE_ANCE.doc
  2. FisaDate_DF1154262.pdf
  3. 4. 2022_06_22_Caiet_SERVICII_SERVICII MANAGEMENT_ANCE_ACC_ANAP.pdf
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Scopul contractului se refera la Servicii MONITORIZARE si ASISTENTA TEHNICA (suport dpdv management/juridic/fiscal/contabil/resurse umane) a intreprinderilor post infiintare in cadrul proiectului: AUGUSTIN – Abordare integrata pentru sanse egale si prosperitate, POCU/138/4/1/113907" pentru 10 planuri de afaceri aferente start-up-urilor infiintate in cadrul proiectului, servicii care se vor axa pe 3 componente majore: compo...
Scopul contractului se refera la Servicii MONITORIZARE si ASISTENTA TEHNICA (suport dpdv management/juridic/fiscal/contabil/resurse umane) a intreprinderilor post infiintare in cadrul proiectului: AUGUSTIN – Abordare integrata pentru sanse egale si prosperitate, POCU/138/4/1/113907" pentru 10 planuri de afaceri aferente start-up-urilor infiintate in cadrul proiectului, servicii care se vor axa pe 3 componente majore: componenta administrativa si de management; componenta financiara – fiscala si componenta juridica. Valoarea estimata a serviciilor achizitionate (fara TVA) – 326.774,76 Lei. Conform Art. 160 alin. (2) din Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice (asa cum a fost modificata prin Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 107/2017), coroborat cu prevederile Art. 24 alin. (3) si Art. 55 alin. (1) din Hotararea Guvernului nr. 395/2016, autoritatea contractanta va raspunde la solicitarile de clarificari cu 3 zile calendaristice inainte de data stabilita pentru depunerea ofertelor (daca acestea au fost primite cu cel putin 6 zile calendaristice inainte de data stabilita pentru depunerea ofertelor).
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu