Feedback
I.D.: 73549045

SERVICII DE MONITORIZARE si ASISTENTA TEHNICA (suport dpdv management/juridic/fiscal/contabil/resurse umane) a intreprinderilor post infiintare in cadrul proiectului: AUGUSTIN – Abordare integrata pentru sanse egale si prosperitate, POCU/138/4/1/113907"

Data publicarii
28.09.22 Exista 756.153 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79400000-8
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Scopul contractului se refera la Servicii de MANAGEMENT pentru MONITORIZARE si ASISTENTA TEHNICA in vederea asigurarii activitatilor de sprijin si monitorizare a intreprinderilor post infiintare in cadrul proiectului: AUGUSTIN – Abordare integrata pentru sanse egale si prosperitate, POCU/138/4/1/113907, pentru 10 planuri de afaceri aferente strat-up-urilor infiintate in cadrul proiectului, servicii care se vor axa pe 3 comp...
Scopul contractului se refera la Servicii de MANAGEMENT pentru MONITORIZARE si ASISTENTA TEHNICA in vederea asigurarii activitatilor de sprijin si monitorizare a intreprinderilor post infiintare in cadrul proiectului: AUGUSTIN – Abordare integrata pentru sanse egale si prosperitate, POCU/138/4/1/113907, pentru 10 planuri de afaceri aferente strat-up-urilor infiintate in cadrul proiectului, servicii care se vor axa pe 3 componente majore: componenta administrativa si de management; componenta financiara – fiscala si componenta juridica. Rezultatele care se solicita a fi obtinute in urma contractului de prestari servicii sunt legate de cele 10 planuri de afaceri aflate in etapa de implementare, persoane beneficiare din GT tinta proiect (persoane vulnerabile social); aferente la un numar de minim 10 de persoane beneficiare din GT vulnerabil, aflate in prag de saracie si/sau excludere sociala, cu 12 luni perioada de implementare plan de afaceri si 6 luni postimplementare. Astfel ca potentialul ofertant va avea de atins urmatoarele rezultate in cadrul contractului: • 120 de rapoarte de activitate a beneficiarilor asistati, monitorizati, verificati si avizati; • 120 de rapoarte de vizita la fata locului de monitorizare, asumate • 12 rapoarte de activitate aferente celor 120 de rapoarte de activitate si teren realizate de potentialul contractor pentru activitatile de monitorizare si asistenta tehnica derulate; • Minim 20 ORE/SAPTAMANA din timpul de 40 ore/SAPTAMANA alocate pentru activitati de monitorizare IN COMUNITATE, UAT AUGUSTIN, pentru cele 10 planuri de afaceri subventionate; • Minim 5 experti implicati in derularea activitatilor solicitate de asistenta, monitorizare si sprijin in vederea implementarii cu succes a planurilor de afaceri dintre care minim 4 experti contractati cu norma intreaga in cadrul contractului aferent prezentei proceduri. Astfel, serviciile specifice solicitate in cadrul prezentei proceduri constau in: 1. Acordarea de asistenţă si verificarea beneficiarilor de ajutor de minimis din cadrul proiectului; 2. Monitorizarea intreprinderilor nou infiintate dpdv financiar – contabil, juridic si administrativ. O atentie deosebita va fi acordata mentinerii locurilor de munca create si asigurarea perioadei de sustenabilitate de minimum 6 luni. Procesul de monitorizare a IMM-urilor va continua si dupa finalizarea proiectului - prin mentinerea cerintei de completare a Fisei de activitate, la interval de 3 luni, respectiv lunar pentru IMM-urile cu risc ridicat. Se solicita acordarea cu atentie sporita a IMM-urilor cu risc ridicat si ulterior perioadei de finalizare a implementarii planurilor de afaceri. Pentru alte detalii privind cantităţile, precum şi specificaţiile tehnice minime impuse pentru fiecare categorie de serviciu solicitat, pe baza cărora se întocmeşte oferta tehnică şi oferta financiara, precum si criteriile de acordare a punctajului stabilit in cadrul prezentei proceduri, se regăsesc în Caietul de sarcini, in special la cap. 3.1 anexa la documentatia de atribuire, parte componenta a acesteia. NOTA: Cele 12 luni de monitorizare se refera la perioada de raportare cuprinsa intre data de infiintare a intreprinderilor si data de finalizare a proiectului, respectiv intre lunile aprilie 2022-aprilie 2023. Chiar daca contractul de monitorizare este semnat ulterior perioadei aprilie 2022, este obligatoriu ca ofertantul castigator sa realizeze raportarea tuturor celor 12 luni de implementare a plnurilor de afaceri, facturarea serviciilor urmand a se realiza pentru o perioada de 12 luni de implementare a planurilor de afaceri monitorizate, verificate si asistate, atingand indicatorii solicitati de raportare. Valoarea estimata a serviciilor achizitionate (fara TVA) – 326.774,76 Lei.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Stabilirea valorii estimate pentru procedura având ca obiect asigurarea unui management financiar şi/sau tehnic al fondurilor alocate prin PNRR / POC, 25.01.23
Implementarea unui model naţional de transport, prin actualizarea şi detalierea MNT pentru anul 2019, pentru transportul de călători pe calea ferată şi definirea obligaţiei de serviciu public de transport feroviar de călători  
Ministerul Sportului organizează prezenta consultare de piaţă în vederea obţinerii de informaţii pentru achiziţionarea unui Sistem Naţional pentru Informaţii Sportive, pentru dimensionarea adecvată a bugetului şi pentru definitivarea cerinţelor din Caietul de sarcini. 10.06.22
Estimarea valorica a unui proiect ITcare urmeaza a fi depus pentru finantare prin Apelul deschis de Autoritatea pentru Digitalizarea României -E-guv în administraţia/instituţiile publice - Măsura 1: Servicii publice destinate cetăţenilor şi/sau firmelor identificate în CSP gestionat de ADR . 16.02.24
Obiectul consultării îl constituie stabilirea unei estimări corecte privind achiziţia publică de servicii de formare pentru 7.300 cursanţi, din care 7.200 cursanţi în sistem e-learning şi 100 cursanţi în sistem clasic, prezenţă faţă în faţă. 03.08.20
Serv. de consult. ptr. analiza de tip Due Diligence, elab. Studii de Fezab. si de Fundam. in vederea unei potentiale preluari de catre SNN, a flux. tehn. de producere a apei grele de la R.A. ACTIVITATI NUCLEARE–Suc. ROMAG PROD (RAAN–SRP) si de la MF/ ANRSPS/ CNMAG si reoperationalizarea acestuia 09.04.24
Servicii de introducere, prelucrare şi validare date pentru 2 luni la CNE Cernavoda  
Valoarea contractului de servicii de consultanţă pentru evaluarea impactului Strategiei naţionale în domeniul proprietăţii industriale 20.12.19
Servicii de implementare a proiectului OSHIG (Open Source Healthcare Insurance Gateway) şi de conectare a Casei Naţionale de Asigurări de Sănătate la reţeaua Europeana EESSI (Electronic Exchange of Social Security Information). 07.06.21
SERVICII DE CONSULTANTA JURIDICA IN CADRUL PROIECTULUI StartUp Activator, ID105020