Scopul contractului se refera la Servicii de MANAGEMENT pentru MONITORIZARE si ASISTENTA TEHNICA in vederea asigurarii activitatilor de sprijin si monitorizare a intreprinderilor post infiintare in cadrul proiectului: AUGUSTIN – Abordare integrata pentru sanse egale si prosperitate, POCU/138/4/1/113907, pentru 10 planuri de afaceri aferente strat-up-urilor infiintate in cadrul proiectului, servicii care se vor axa pe 3 comp...
Scopul contractului se refera la Servicii de MANAGEMENT pentru MONITORIZARE si ASISTENTA TEHNICA in vederea asigurarii activitatilor de sprijin si monitorizare a intreprinderilor post infiintare in cadrul proiectului: AUGUSTIN – Abordare integrata pentru sanse egale si prosperitate, POCU/138/4/1/113907, pentru 10 planuri de afaceri aferente strat-up-urilor infiintate in cadrul proiectului, servicii care se vor axa pe 3 componente majore: componenta administrativa si de management; componenta financiara – fiscala si componenta juridica.
Rezultatele care se solicita a fi obtinute in urma contractului de prestari servicii sunt legate de cele 10 planuri de afaceri aflate in etapa de implementare, persoane beneficiare din GT tinta proiect (persoane vulnerabile social); aferente la un numar de minim 10 de persoane beneficiare din GT vulnerabil, aflate in prag de saracie si/sau excludere sociala, cu 12 luni perioada de implementare plan de afaceri si 6 luni postimplementare. Astfel ca potentialul ofertant va avea de atins urmatoarele rezultate in cadrul contractului:
• 120 de rapoarte de activitate a beneficiarilor asistati, monitorizati, verificati si avizati;
• 120 de rapoarte de vizita la fata locului de monitorizare, asumate
• 12 rapoarte de activitate aferente celor 120 de rapoarte de activitate si teren realizate de potentialul contractor pentru activitatile de monitorizare si asistenta tehnica derulate;
• Minim 20 ORE/SAPTAMANA din timpul de 40 ore/SAPTAMANA alocate pentru activitati de monitorizare IN COMUNITATE, UAT AUGUSTIN, pentru cele 10 planuri de afaceri subventionate;
• Minim 5 experti implicati in derularea activitatilor solicitate de asistenta, monitorizare si sprijin in vederea implementarii cu succes a planurilor de afaceri dintre care minim 4 experti contractati cu norma intreaga in cadrul contractului aferent prezentei proceduri.
Astfel, serviciile specifice solicitate in cadrul prezentei proceduri constau in:
1. Acordarea de asistenţă si verificarea beneficiarilor de ajutor de minimis din cadrul proiectului;
2. Monitorizarea intreprinderilor nou infiintate dpdv financiar – contabil, juridic si administrativ.
O atentie deosebita va fi acordata mentinerii locurilor de munca create si asigurarea perioadei de sustenabilitate de minimum 6 luni. Procesul de monitorizare a IMM-urilor va continua si dupa finalizarea proiectului - prin mentinerea cerintei de completare a Fisei de activitate, la interval de 3 luni, respectiv lunar pentru IMM-urile cu risc ridicat. Se solicita acordarea cu atentie sporita a IMM-urilor cu risc ridicat si ulterior perioadei de finalizare a implementarii planurilor de afaceri.
Pentru alte detalii privind cantităţile, precum şi specificaţiile tehnice minime impuse pentru fiecare categorie de serviciu solicitat, pe baza cărora se întocmeşte oferta tehnică şi oferta financiara, precum si criteriile de acordare a punctajului stabilit in cadrul prezentei proceduri, se regăsesc în Caietul de sarcini, in special la cap. 3.1 anexa la documentatia de atribuire, parte componenta a acesteia.
NOTA: Cele 12 luni de monitorizare se refera la perioada de raportare cuprinsa intre data de infiintare a intreprinderilor si data de finalizare a proiectului, respectiv intre lunile aprilie 2022-aprilie 2023. Chiar daca contractul de monitorizare este semnat ulterior perioadei aprilie 2022, este obligatoriu ca ofertantul castigator sa realizeze raportarea tuturor celor 12 luni de implementare a plnurilor de afaceri, facturarea serviciilor urmand a se realiza pentru o perioada de 12 luni de implementare a planurilor de afaceri monitorizate, verificate si asistate, atingand indicatorii solicitati de raportare.
Valoarea estimata a serviciilor achizitionate (fara TVA) – 326.774,76 Lei.