Feedback
I.D.: 49571109

SERVICII DE MONITORIZARE PRIN GPS A AUTOVEHICULELOR ŞI UTILAJELOR DIN CADRUL SNTGN TRANSGAZ SA

Data publicarii
10.09.20 Exista 161.935 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
63712710-3
Termenul limita pentru depunere:
28.09.20
Pretul estimativ:
320.000,00 RON - 384.000,00 RON
Documente participare:

Arata toate atasamentele...

    Publicat la 11.09.20 Publicat la 25.09.20
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Entitatea contractantă intenţionează să încheie un contract sectorial având ca obiect “Servicii de monitorizare prin GPS a autovehiculelor şi utilajelor din cadrul SNTGN Transgaz SA". Pentru continuarea monitorizării în timp real a activităţii parcului auto/ utilajelor deţinute de SNTGN Transgaz SA, este necesară achiziţia unui sistem integrat de management şi monitorizare prin GPS care se va realiza prin încheierea unui co...
Entitatea contractantă intenţionează să încheie un contract sectorial având ca obiect “Servicii de monitorizare prin GPS a autovehiculelor şi utilajelor din cadrul SNTGN Transgaz SA". Pentru continuarea monitorizării în timp real a activităţii parcului auto/ utilajelor deţinute de SNTGN Transgaz SA, este necesară achiziţia unui sistem integrat de management şi monitorizare prin GPS care se va realiza prin încheierea unui contract sectorial cu un operator economic cu respectarea cerinţelor din caietul de sarcini. Prin această achiziţie se va realiza controlul activ al parcului auto/ utilajelor şi gestionarea parcursului vehiculelor monitorizate (poziţie curenta, staţionări, distanţe parcurse, opriri, consumuri de carburanţi). De asemenea sistemul achiziţionat trebuie să ofere informaţii cu privire la întocmirea documentelor justificative pentru activitatea de transport rutier (foi de parcurs, FAZ-uri, pontaje, alimentări, etc.) pentru fiecare autovehicul/ utilaj în parte. În urma analizării datelor furnizate de echipamentele GPS, se vor obţine informaţii care permit vizualizarea modului de utilizare a vehiculelor (mod de condus, viteză de deplasare, ore de plecare/ sosire, s.a.), precum şi a traseului parcurs pentru a putea verifica şi elimina deplasările nejustificate. Data limită până la care operatorii economici au dreptul de a solicita clarificări sau informaţii suplimentare în legătură cu documentaţia de atribuire, este a 5-a zi dinaintea datei limita de depunere a ofertelor, conform prevederilor art. 173 Legea nr. 99/2016, modificată şi completată de OUG 107/2017 pentru modificarea şi completarea unor acte normative cu impact în domeniul achiziţiilor publice. Termenul-limită în care entitatea contractantă va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificare/informaţiilor suplimentare conform prevederilor art. 172 alin. 2, coroborat cu art. 173 din Legea nr. 99/2016, modificată şi completată de OUG 107/2017 pentru modificarea şi completarea unor acte normative cu impact în domeniul achiziţiilor publice, este: a 3-a zi dinaintea datei limita de depunere a ofertelor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu