• culegerea şi analiza articolelor din presa scrisă, audio-video, online, centrală, locală, social media;
• realizarea sintezei presei centrale şi locale;
• luări rapide de poziţii/reacţii la apariţiile din mass-media care nu sunt conforme realităţii;
• analiza de imagine a instituţiei şi a conducerii acesteia;
• evaluarea impactului activităţii instituţiei şi a subordonatelor sale la nivelul societăţii;
• planificarea core...
• culegerea şi analiza articolelor din presa scrisă, audio-video, online, centrală, locală, social media;
• realizarea sintezei presei centrale şi locale;
• luări rapide de poziţii/reacţii la apariţiile din mass-media care nu sunt conforme realităţii;
• analiza de imagine a instituţiei şi a conducerii acesteia;
• evaluarea impactului activităţii instituţiei şi a subordonatelor sale la nivelul societăţii;
• planificarea corectă a strategiei de imagine şi comunicare a instituţiei, precum şi a planului de comunicare pentru situaţii de criză;
• identificarea punctelor slabe ale procesului de transmitere a mesajelor instituţiei şi îmbunătăţirea acestuia.
• transmiterea unui raport de monitorizare a presei centrale scrisă, audiovideo, online;
• transmiterea unui raport de monitorizare a presei locale;
• transmiterea prin e-mail, în timp real, a alertelor pentru orice menţiune din mass-media care se referă la CNPP şi instituţiile din subordinea sa, inclusiv conducerea acestora;
• înregistrarea, la cerere, a emisiunilor care abordează subiecte din aria de interes a CNPP;
• realizarea analizei lunare cantitative a imaginii instituţiei pentru luna anterioară, reflectată în materialele monitorizate