9. Lot 9 - Mentenanţă domeniu -DITL 3,
Lot 9 - Mentenanţă domeniu -DITL 3 - Întreţinerea serverelor şi serviciilor deservite de acestea (active directory, mail exchange, ftp, web, dhcp, consolă centralizată antivirus, fişiere).
Lot 9: Mentenanţă domeniu -DITL 3 este deLot 9: Mentenanţă domeniu -DITL 3 este de 26.890,79 lei fără TVA
Pentru 8 luni/anul 2018(01.05.2018-31.12.2018) valoarea estimată 17.927,19...
9. Lot 9 - Mentenanţă domeniu -DITL 3,
Lot 9 - Mentenanţă domeniu -DITL 3 - Întreţinerea serverelor şi serviciilor deservite de acestea (active directory, mail exchange, ftp, web, dhcp, consolă centralizată antivirus, fişiere).
Lot 9: Mentenanţă domeniu -DITL 3 este deLot 9: Mentenanţă domeniu -DITL 3 este de 26.890,79 lei fără TVA
Pentru 8 luni/anul 2018(01.05.2018-31.12.2018) valoarea estimată 17.927,19 lei fără TVA
Pentru 4 luni/ anul 2019( 01.01.2019-30.04.2019)valoarea estimată 8.963,60 lei fără TVA
Ofertele se vor depune si vor fi evaluate pentru serviciile si valoarea estimata pana la 31.12.2018.
10. Lot 10- Mentenanţă pagina web- DITL 3,
Lot 10- Mentenanţă pagina web- DITL 3- Dezvoltarea de aplicaţii web, administrare, grafică, design, găzduire web şi alte servicii de creaţie publicitară pentru site-ul web al Autorităţii contractante
Lot 10: Mentenanţă pagina web- DITL 3 este de 5.882,33 lei fără TVA
Pentru 8 luni/anul 2018(01.05.2018-31.12.2018) valoarea estimată 3.921,55 lei fără TVA
Pentru 4 luni/ anul 2019( 01.01.2019-30.04.2019)valoarea estimată 1.960,78 lei fără TVA
Ofertele se vor depune si vor fi evaluate pentru serviciile si valoarea estimata pana la 31.12.2018.
12. Lot 12- Mentenanţă la sistemul de urmărire şi înregistrare date,
Lot 12- Mentenanţă la sistemul de urmărire şi înregistrare date - Servicii de mentenanţă la sistemul de urmărire şi înregistrare voce necesar pentru înregistrarea convorbirilor dispecerului, conform HG nr 1332/2010. Va fi recepţionat la sediul Direcţiei Generale de Poliţie Locală Sector 3, unde îşi desfăşoară activitatea Dispeceratul Poliţiei Locale Sector 3.
Lot 12:Mentenanţă la sistemul de urmărire şi înregistrare date - 6.000 lei fără TVA
Pentru 8 luni/anul 2018(01.05.2018-31.12.2018) valoarea estimată 4.000 lei fără TVA
Pentru 4 luni/ anul 2019( 01.01.2019-30.04.2019)valoarea estimată 2.000 lei fără TVA
Ofertele se vor depune si vor fi evaluate pentru serviciile si valoarea estimata pana la 31.12.2018.
11. Lot 11- Mentenanţă la sistemul informatic de preluare şi raportare apeluri telefonice prin Dispecerat,
Lot 11- Mentenanţă la sistemul informatic de preluare şi raportare apeluri telefonice prin Dispecerat- Servicii de mentenanţă la sistemul informatic de preluare şi raportare apeluri telefonice prin dispecerat necesar pentru diminuarea timpului de răspuns la sesizările primite şi eficientizarea personalului. Va fi recepţionat la sediul Direcţiei Generală de Poliţie Locală Sector 3, unde îşi desfăşoară activitatea Dispeceratul Poliţiei Locale Sector 3.
Lot 11:Mentenanţă la sistemul informatic de preluare şi raportare apeluri telefonice prin Dispecerat- 12.000 lei fără TVA
Pentru 8 luni/anul 2018 (01.05.2018-31.12.2018) valoarea estimată 8.000 lei fără TVA
Pentru 4 luni/ anul 2019( 01.01.2019-30.04.2019)valoarea estimată 4.000 lei fără TVA
Ofertele se vor depune si vor fi evaluate pentru serviciile si valoarea estimata pana la 31.12.2018.
6. Lot 6 - Mentenanţă software Soluţie Informatică Fond Imobiliar,
Lot 6 - Mentenanţă software Soluţie Informatică Fond Imobiliar - Servicii pentru menţinerea capacităţii fluxului de date referitoare la spaţiul locativ şi locuinţele sociale, timp de răspuns mai mic la cererile şi dosarele depuse de cetăţenii sectorului 3, buna desfăşurare a activităţii interne a Direcţiei Administrative –Fond Imobiliar din Primăria Sector 3. Ele vor fi furnizate şi livrate în instituţie pe calculatoarele Serviciului Fond Imobiliar şi serverul aferent din reţeaua internă şi vor fi puse în funcţiune de personalul specializat aparţinând prestatorului şi producătorului aplicaţiei.
Lot 6: Mentenanţă software Soluţie Informatică Fond Imobiliar - 20.756,30 lei fără TVA
Pentru 8 luni/anul 2018 (01.05.2018-31.12.2018)valoarea estimată 13.837,53 lei fără TVA
Pentru 4 luni/ anul 2019( 01.01.2019-30.04.2019)valoarea estimată 6.918,76 lei fără TVA
Ofertele se vor depune si vor fi evaluate pentru serviciile si valoarea estimata pana la 31.12.2018.
7. Lot 7 - Mentenanţă software Autoritate Tutelară,
Lot 7 - Mentenanţă software Autoritate Tutelară - Datorită existenţei unei soluţii informatice de software Autoritatea Tutelară în instituţie, instalată pe unităţile de calcul aparţinând Serviciului Autoritate Tutelară ce este subordonat direct Secretarului Primăriei Sectorului 3, se impune ca necesitate achiziţia de servicii de mentenanţă şi suport tehnic a aplicaţiei software, lucru ce va permite buna desfăşurare a activităţii interne a Serviciului Autoritate Tutelară în demararea diverselor solicitări în partea autorităţilor şi instituţiilor cu care Primăria Sector 3 colaborează în soluţionarea problemelor cetăţenilor sectorului 3.
Lot 7: Mentenanţă software Autoritate Tutelară - 19.117,65 lei fără TVA
Pentru 8 luni/anul 2018 (01.05.2018-31.12.2018)valoarea estimată 12.745,10 lei fără TVA
Pentru 4 luni/ anul 2019( 01.01.2019-30.04.2019)valoarea estimată 6.372,55 lei fără TVA
Ofertele se vor depune si vor fi evaluate pentru serviciile si valoarea estimata pana la 31.12.2018.
15. Lot 15:Mentenanţă şi actualizare pentru programul informatic de Evidenţă şi Arhivare Procese Verbale, Note de constatare, Modul Litigii şi Documente Juridice,
Lot 15- Mentenanţă şi actualizare pentru programul informatic de Evidenţă şi Arhivare Procese Verbale, Note de constatare, Modul Litigii şi Documente Juridice- Servicii de mentenanţă şi actualizare pentru programul informatic de Evidenţă şi Arhivare Procese Verbale, Note de constatare, Modul Litigii şi Documente Juridice
Lot 15:Mentenanţă şi actualizare pentru programul informatic de Evidenţă şi Arhivare Procese Verbale, Note de constatare, Modul Litigii şi Documente Juridice - 18.000 lei fără TVA
Pentru 8 luni/anul 2018 (01.05.2018-31.12.2018) valoarea estimată 12.000 lei fără TVA
Pentru 4 luni/ anul 2019( 01.01.2019-30.04.2019)valoarea estimată 6.000 lei fără TVA
Ofertele se vor depune si vor fi evaluate pentru serviciile si valoarea estimata pana la 31.12.2018.
5. Lot 5 - Mentenanţă program informatic Registrul Agricol,
Lot 5 - Mentenanţă program informatic Registrul Agricol- Servicii de mentenanţă program informatic Registrul Agricol pentru respectarea prevederilor Legii nr 54/2017 şi buna desfăşurare a activităţii interne a Serviciului Cadastru din Primăria Sector 3. Ele vor fi furnizate şi livrate în instituţie pe calculatoarele din cadrul Serviciului Cadastru şi va fi instalată şi actualizată pe personalul autorizat aparţinând prestatorului de servicii de mentenanţă în colaborare cu Serviciul Informatică.
Lot 5: Mentenanţă program informatic Registrul Agricol - 3.361,33 lei fără TVA
Pentru 8 luni/anul 2018(01.05.2018-31.12.2018) valoarea estimată 2.240,89 lei fără TVA
Pentru 4 luni/ anul 2019( 01.01.2019-30.04.2019)valoarea estimată 1.120,44 lei fără TVA
Ofertele se vor depune si vor fi evaluate pentru serviciile si valoarea estimata pana la 31.12.2018.
3. Lot 3 - Mentenanţă aplicaţie de registratură şi managementul documentelor( Infocet ),
Lot 3 - Mentenanţă aplicaţie de registratură şi managementul documentelor( Infocet ) - Servicii de mentenanţă pentru aplicaţia de registratură şi managementul documentelor pentru menţinerea capacităţii fluxului de date interne, timp de răspuns mai mic, eficientizarea personalului şi buna desfăşurare a activităţii interne. Ele vor fi prestate şi livrate în locaţia serverului INFOCET şi vor fi puse în funcţiune de personalul specializat aparţinând prestatorului şi producătorului aplicaţiei.
Lot 3: Mentenanţă aplicaţie de registratură şi managementul documentelor( Infocet )- 36.134,46 lei fără TVA
Pentru 8 luni/anul 2018(01.05.2018-31.12.2018) valoarea estimată 24.089,64 lei fără TVA
Pentru 4 luni/ anul 2019( 01.01.2019-30.04.2019)valoarea estimată 12.044,82 lei fără TVA
Ofertele se vor depune si vor fi evaluate pentru serviciile si valoarea estimata pana la 31.12.2018.
1. Lot 1 - Mentenanţă software soluţie informatică avizier electronic,
Lot 1 - Mentenanţă software soluţie informatică avizier electronic- Servicii pentru menţinerea capacităţii fluxului de documente ce sunt obligatoriu din punct de vedere legal să fie date spre consultare şi informare cetăţenilor sectorului 3. Ele vor fi furnizate şi livrate în instituţie pe serverele din reţeaua internă şi vor fi puse în funcţiune de personalul specializat aparţinând prestatorului şi producătorului aplicaţiei.
Lot 1: Mentenanţă software soluţie informatică avizier electronic - 18.025,20 lei fără TVA,
Pentru 8 luni/anul 2018 (01.05.2018-31.12.2018) valoarea estimată 12.016,80 lei fără TVA
Pentru 4 luni/ anul 2019( 01.01.2019-30.04.2019)valoarea estimată 6.008,40 lei fără TVA
Ofertele se vor depune si vor fi evaluate pentru serviciile si valoarea estimata pana la 31.12.2018.
4. Lot 4 - Mentenanţă pentru aplicaţiile PROSYS şi Rusal (PROSOFT++),
Lot 4 - Mentenanţă pentru aplicaţiile PROSYS şi Rusal (PROSOFT++) - Servicii de mentenanţă care asigură funcţionalităţile de aplicaţie soft buget-financiar-contabil şi soft resurse umane (Prosoft++) Neblocarea activităţii curente a Primăriei Sector 3 din lipsa unor servicii de mentenanţă a platformei de softuri financiar- contabile şi resurse umane.
Lot 4: Mentenanţă pentru aplicaţiile PROSYS şi Rusal (PROSOFT++) - 178.800 lei fără TVA
Pentru 8 luni/anul 2018(01.05.2018-31.12.2018) valoarea estimată 119.200 lei fără TVA
Pentru 4 luni/ anul 2019( 01.01.2019-30.04.2019)valoarea estimată 59.600 lei fără TVA
Ofertele se vor depune si vor fi evaluate pentru serviciile si valoarea estimata pana la 31.12.2018.
8. Lot 8 - Mentenanţă soft evidenţă parcări -DITL 3,
Lot 8 - Mentenanţă soft evidenţă parcări -DITL 3- Actualizarea şi adaptarea softului parcări conform modificărilor legislative (Monitorul Oficial, HCL-uri) sau orice alte cerinţe legale.
Lot 8: Mentenanţă soft evidenţă parcări -DITL 3 - 8.067,23 lei fără TVA
Pentru 8 luni/anul 2018(01.05.2018-31.12.2018) valoarea estimată 5.378,15 lei fără TVA
Pentru 4 luni/ anul 2019( 01.01.2019-30.04.2019)valoarea estimată 2.689,08 lei fără TVA
Ofertele se vor depune si vor fi evaluate pentru serviciile si valoarea estimata pana la 31.12.2018.
2. Lot 2 - Mentenanţă înnoire licenţe aplicaţie juridică Lege 5,
Lot 2 - Mentenanţă înnoire licenţe aplicaţie juridică Lege 5- Servicii pentru menţinerea funcţionării a aplicaţiei juridico-legislative (Lege 5) pentru buna desfăşurare a activităţii interne a Direcţiei Juridice, dar şi a celorlalte Direcţii şi Compartimente din cadrul Primăriei Sector 3. Ele vor fi furnizate şi livrate în instituţie pe toate calculatoarele ce necesită această aplicaţie şi cele 2 servere aferente aplicaţiei din reţeaua internă şi vor fi puse în funcţiune de personalul specializat aparţinând prestatorului şi producătorului aplicaţiei.
Lot 2: Mentenanţă înnoire licenţe aplicaţie juridică Lege 5 - 21.176,47 lei fără TVA
Pentru 8 luni/anul 2018(01.05.2018-31.12.2018) valoarea estimată 14.117,65 lei fără TVA
Pentru 4 luni/ anul 2019( 01.01.2019-30.04.2019)valoarea estimată 7.058,82 lei fără TVA
Ofertele se vor depune si vor fi evaluate pentru serviciile si valoarea estimata pana la 31.12.2018.
14. Lot 14- Mentenanţă şi asistenţă tehnică pentru programul informatic specific Serviciului Autorizare Comercială,
Lot 14- Mentenanţă şi asistenţă tehnică pentru programul informatic specific Serviciului Autorizare Comercială – Servicii de mentenanţă şi asistenţă tehnică pentru programul informatic specific Serviciului Autorizare Comercială (digitalizarea documentelor depuse la dosarul de autorizare, tipărirea notelor de prezentare, referatelor de emitere/ prelungire a acordurilor/autorizaţiilor/avizelor de funcţionare comercială).
Lot 14:Mentenanţă şi asistenţă tehnică pentru programul informatic specific Serviciului Autorizare Comercială - 22.800,00 lei fără TVA
Pentru 8 luni/anul 2018(01.05.2018-31.12.2018) valoarea estimată 15.200 lei fără TVA
Pentru 4 luni/ anul 2019( 01.01.2019-30.04.2019)valoarea estimată 7.600 lei fără TVA
Ofertele se vor depune si vor fi evaluate pentru serviciile si valoarea estimata pana la 31.12.2018.
13. Lot 13:Mentenanţă pentru programul informatic pentru Serviciul Control Comercial şi Serviciul Disciplina în Construcţii,
Lot 13- Mentenanţă pentru programul informatic pentru Serviciul Control Comercial şi Serviciul Disciplina în Construcţii - Servicii de mentenanţă şi asistenţă tehnică pentru programul informatic specific Serviciului Control Comercial şi Serviciul Disciplina în Construcţii
Lot 13:Mentenanţă pentru programul informatic pentru Serviciul Control Comercial şi Serviciul Disciplina în Construcţii - 20.400 lei fără TVA
Pentru 8 luni/anul 2018(01.05.2018-31.12.2018) valoarea estimată 13.600 lei fără TVA
Pentru 4 luni/ anul 2019( 01.01.2019-30.04.2019)valoarea estimată 6.800 lei fără TVA
Ofertele se vor depune si vor fi evaluate pentru serviciile si valoarea estimata pana la 31.12.2018.