Feedback
I.D.: 53098788

Servicii de mentenanta si suport tehnic pentru aplicatia software ELITIS

Data publicarii
29.12.20 Exista 117.023 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
72267000-4
Pretul estimativ:
29.568,00 RON - 29.568,00 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Servicii de mentenanta si suport tehnic pentru aplicatia software ELITIS Serviciile de suport tehnic şi mentenanţă software asigură funcţionarea în parametri normali a Programului de management şi facturare automată a consumurilor de energie termică pentru căldură şi apă caldă, numit “Aplicaţia ELITIS”, precum şi asistenţă software în vederea modificării programelor conform solicitărilor Beneficiarului. Serviciile de mente...
Servicii de mentenanta si suport tehnic pentru aplicatia software ELITIS Serviciile de suport tehnic şi mentenanţă software asigură funcţionarea în parametri normali a Programului de management şi facturare automată a consumurilor de energie termică pentru căldură şi apă caldă, numit “Aplicaţia ELITIS”, precum şi asistenţă software în vederea modificării programelor conform solicitărilor Beneficiarului. Serviciile de mentenanţă şi asistenţă tehnică incluse în abonamentul lunar sunt următoarele: - Ajustarea/modificarea aplicaţiei la schimbările legislative survenite pe perioada de mentenanţă, publicate în Monitorul Oficial al României, la cererea beneficiarului (interfeţe de lucru, baza de date, proceduri, rapoarte); - Diagnosticare şi remediere neconformităţi la cererea expresă a beneficiarului. - Asistenţă tehnică în caz de reconfigurare, reinstalare server, back-up. Se va asigura o singură reinstalare de server pentru perioada contractuală, reinstalarea se va face de la distanţă (în regim remote). - Suport tehnic în regim de help-desk pentru exploatarea şi administrarea aplicaţiei în regim on-line, în zilele lucrătoare între orele 09:00-17:00; - Rezolvarea eventualelor disfuncţionalităţi ale aplicaţiei ELITIS, furnizarea de patch-uri necesare bunei funcţionări a aplicaţiei ELITIS. - Asigurarea unui site de suport web online, unde beneficiarii pot înregistra şi urmări soluţionarea solicitărilor Termen de rezolvare solicitări pentru activităţi critice: - Raportări către i
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu