Feedback
I.D.: 96103693

Servicii de mentenanta si suport platforma de gestionare a reclamatiilor

Data publicarii
19.04.24 Exista 696.300 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
72266000-7 72267000-4
Termenul limita pentru depunere:
07.05.24
Pretul estimativ:
299.000,00 EUR - 299.000,00 EUR
Documente participare:

Arata toate atasamentele...

    Publicat la 19.04.24 Publicat la 20.04.24 Publicat la 23.04.24
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Obiectul achizitiei implica, in principal, realizarea urmatoarelor: 1) Servicii de mentenanta si administrare realizate prin activitati curente periodice care sustin functionarea la parametri optimi ai platformei de management a solicitarilor clientilor implementate in cadrul Hidroelectrica; 2) Servicii de suport in exploatare la cerere – este asigurat serviciul suport catre utilizatorii Beneficiarului (tip helpdesk),...
Obiectul achizitiei implica, in principal, realizarea urmatoarelor: 1) Servicii de mentenanta si administrare realizate prin activitati curente periodice care sustin functionarea la parametri optimi ai platformei de management a solicitarilor clientilor implementate in cadrul Hidroelectrica; 2) Servicii de suport in exploatare la cerere – este asigurat serviciul suport catre utilizatorii Beneficiarului (tip helpdesk), pentru asigurarea unor performante optime a organizatiei de suport clienti. Suportul tehnic al platformei de management a solicitarilor clientilor; 3) Administrarea platformei de management a solicitarilor clientilor; 4) Administrarea si operarea bazei de date a aplicatiei de management a solicitarilor clientilor; 5) Realizarea unor operatii de tip “in masa"; 6) Servicii de dezvoltare a unor modificari si imbunatatiri avand in vedere dinamica activitatii Beneficiarului, modificarea tiparului de comportament al Clientilor precum si identificarea ulterioara a unor posibile optimizari, vor fi necesare diverse imbunatatiri si modificari ale platformei pentru o buna adaptare la cerinte; 7) Realizarea de rapoarte necesare pentru desfasurarea activitatii, precum si parametrizarea rapoartelor operationale necesare in activitatea curenta. Rapoartele vor fi personalizate in conformitate cu solicitarile Beneficiarului si actualizate periodic in conformitate cu modificarile legislative. 8) Asigurarea serviciilor de suport catre furnizorii actuali sau viitori ai platformelor Portal, Salesforce, SAP etc., in vederea realizarea interconectarilor si automatizarilor specifice. Se vor asigura servicii de dezvoltare la cerere-suport in exploatare la cerere: se vor presta servicii in perioada de derulare a contractului in baza comenzilor transmise de Beneficiar. Acestea pot include modificari de tip PM (Program Modification) sau CSM (Cerere Schimbare Model) care sa vizeze imbunatatiri ale aplicatiei prin configurarea unor functionalitati existente si/sau prin dezvoltarea unor noi functionalitati . Asigurarea serviciilor de suport tehnic si mentenanta corectiva si evolutiva, precum si extinderea setului de functionalitati pentru platforma de management a solicitarilor clientilor. Termenul limita pana la care operatorii economici pot transmite in SEAP solicitari de clarificari este cel tarziu in a 6 a zi inainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor. Entitatea Contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari – in a 4-a zi inainte de termenul limita stabilit prin Anuntul de participare simplificat pentru depunerea ofertelor. Se va raspunde doar la solicitarile de clarificari adresate de operatorii economici in termenul limita enunat anterior.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Servicii de mentenanta si suport platforma de gestionare a reclamatiilor 07.05.24
Servicii de mentenanta si suport platforma de gestionare a reclamatiilor 08.07.24
Suport tehnic mentenanta corectiva si evolutiva, administrarea, operarea aplicatiei de management al contractelor de furnizare si facturare clienti casnici si non-casnici , inclusiv cereri de schimbare pentru alinierea cu legislatia in vigoare, implementarea unor functionalitati noi in portal si integrarea aplicatiei de management a contractelor de furnizare si facturare cu platforma POSF 07.11.22
Suport tehnic mentenanta corectiva si evolutiva- aplicatie management al contractelor de furnizare si implementare automatizari robotice 26.04.22
Obtinere de propuneri tehnice si finaciare in vederea achizi?ionari unui Software-ul de management de proiect 26.11.17
Obtinerea unei valorii estimate pt Soft Managmentul Documentelor 26.11.17
Obtinere de propuneri tehnice si finaciare in vederea achizi?ionari unui Software de management de proiect 02.02.18
Achiziţie infrastructură hardware şi a software-lui de bază, necesară pentru virtualizarea şi centralizarea aplicaţiei ECRIS 4 şi implementarea Dosarului Electronic Naţional- Echipamente de procesare şi stocare. 14.02.23
Achiziție infrastructură hardware şi a software-lui de bază, necesară pentru virtualizarea şi centralizarea aplicaţiei ECRIS 4 și implementarea Dosarului Electronic Național- Echipamente de procesare și stocare.  
Achiziție infrastructură hardware şi a software-lui de bază, necesară pentru virtualizarea şi centralizarea aplicaţiei ECRIS 4 și implementarea Dosarului Electronic Național- Echipamente de procesare și stocare.