Feedback
I.D.: 61981500

Servicii de mentenanta si suport pentru aplicatia- Salarizare si imprimanta fluturasi salarizare

Data publicarii
15.10.21 Exista 1.026.234 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
72611000-6
Pretul estimativ:
129.650,00 RON - 129.650,00 RON
 
 
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Conditii neacceptate la termen: Servicii de menten.şi suport pt.aplicaţia de salariz.MyStaff şi pt.imprim.fluturaşi salariz. Se va incheia un ctr. cu valabilit:01.01.2022-31.12.2022. TOTAL LEI, excl.TVA /ore estimate- 105.050 lei; TOTAL LEI, exclusiv T.V.A. /SERVICII /AN - 24.600 lei. Se vor presta urmat. serv.: 1)Serv.de mentenanţă şi suport pentru aplicaţia de salarizare MyStaff :- serv.de mentenanţă-lunar;- serv.de dezvo...
Conditii neacceptate la termen: Servicii de menten.şi suport pt.aplicaţia de salariz.MyStaff şi pt.imprim.fluturaşi salariz. Se va incheia un ctr. cu valabilit:01.01.2022-31.12.2022. TOTAL LEI, excl.TVA /ore estimate- 105.050 lei; TOTAL LEI, exclusiv T.V.A. /SERVICII /AN - 24.600 lei. Se vor presta urmat. serv.: 1)Serv.de mentenanţă şi suport pentru aplicaţia de salarizare MyStaff :- serv.de mentenanţă-lunar;- serv.de dezvoltare- ore estimate- 185;- serv.suport servicii salarizare on site- ore estimate- 50;- serv.suport salarizare on call- ore estimate- 130; - suport legislativ- 25 ore estimate. 2)Serv.de menten.pt.imprim.fluturaşi salariz.Printronix P7010:- observ.vizuală şi auditivă;- desfacerea şi curăţarea incintei;- inspecţie optică a pieselor electronice, verific.stare ventilat.;- desfac.şi curăţarea princip.comp.;- verific.stării de uzură a ciocănelelor şi ribbon maskului;- curăţarea şi ungerea lagărelor shuttle-ului;- curăţarea şi ungerea ghidajelor ribbonului;- verific.tolerantelor si aliniamentului ansamblului shuttle;- verific.jocului la ribbon huburi;- teste de printare locale şi în comunicaţie;- corecţii ale paternului sau aliniamentului, dacă sunt necesare. Prestatorul raspunde, conform reglem.legale, de păstr.confidentialitatii, va respecta normele şi procedurile interne ale companiei, normele de securitate şi sănătate în muncă, PSI şi prot.mediului. Garantia de buna executie -se va constitui în termen de maxim 5 zile lucrat.de la data intrarii în vigoare a ctr., în cuantum de 5 %.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu