Feedback
I.D.: 31115842

Servicii de mentenanta si reparatii injectomate, volumate si pompe de nutritie enterala

Data publicarii
04.10.18 Exista 98.539 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
50421000-2
Termenul limita pentru depunere:
22.10.18
 
 
Documente participare:
  1. 7-SCN1019081.zip
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Achizitionarea de Servicii de mentenanta si reparatii pentru -un numar de 104 Injectomate Agilia Fresenius; -un numar de 7 pompe de nutritie Amika Fresenius; -un numar de 10 volumate Agilia Fresenius; Se vor intocmi contracte subsecvente cu durata de 1 luna, 2 luni, 3 luni sau 6 luni. Durata acordului cadru este de 14 luni. Nr loturi: Achizitia nu se imparte pe loturi, intrucat principiul de functionare si solutia co...
Achizitionarea de Servicii de mentenanta si reparatii pentru -un numar de 104 Injectomate Agilia Fresenius; -un numar de 7 pompe de nutritie Amika Fresenius; -un numar de 10 volumate Agilia Fresenius; Se vor intocmi contracte subsecvente cu durata de 1 luna, 2 luni, 3 luni sau 6 luni. Durata acordului cadru este de 14 luni. Nr loturi: Achizitia nu se imparte pe loturi, intrucat principiul de functionare si solutia constructiva a echipamentelor sunt cvasidentice si provin de la acelasi producator. Valoarea estimata a acordului cadru este de: 132.300 lei. Valoarea estimata pentru cel mai mare contract subsecvent: 56.700 Lei Termenul de interventie: 24 de ore de la primirea comenzii. Criteriul de atribuire: preţul cel mai scazut; Se va organiza o licitatie electronica : NU este cazul. Informarea candidaţilor/ofertanţilor: In baza art. 215 din Legea 98/2016, Autoritatea contractantă informează fiecare candidat/ofertant cu privire la deciziile luate în ceea ce priveşte rezultatul procedurii, respectiv încheierea contractului, inclusiv cu privire la motivele care stau la baza oricărei decizii de a nu încheia un contract, ori de a relua procedura de atribuire, cât mai curând posibil, dar nu mai târziu de 5 zile de la emiterea deciziilor respective. În situaţia în care în urma demersurilor realizate de autoritatea contractantă în baza art. 196 alin. (2) din Legea 98/2016, ofertantul clasat pe primul loc nu demonstrează în mod corespunzător îndeplinirea integrală a tuturor criteriilor de calificare, autoritatea contractantă solicită ofertantului clasat pe locul următor să depună toate documentele justificative ca dovadă a informaţiilor cuprinse în DUAE, în scopul verificării îndeplinirii criteriilor de calificare. Autoritatea contractantă atribuie contractul ofertantului clasat pe locul următor, dacă acesta îndeplineşte toate criteriile de calificare prevăzute în anunţul de participare şi/sau în fişa de date a achiziţiei. In cazul in care in urma stabilirii clasamentului final conform criteriului de atribuire, comisia de evaluare constata ca sunt doua sau mai multe oferte, clasate pe locul I, cu acelasi pret, autoritatea contractanta va solicita operatorilor economici in cauză, o noua propunere financiara pe baza careia vor fi departajati. Operatorul economicin cauza vor incarca o noua oferta in termen de 24 ore, noua propunere financiara (documentele care contin noile preţuri), pe baza careia vor fi departajati. Nu se impune impartirea procedurii in loturi deoarece este vorba despre un singur produs al carui obiect nu este divizibil.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu