Feedback
I.D.: 35227095

Servicii de mentenanta si reparatii echipamente medicale

Data publicarii
11.04.19 Exista 256.879 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
50421000-2
Termenul limita pentru depunere:
25.04.19
Pretul estimativ:
320.561,00 RON - 480.838,00 RON
Documente participare:
  1. 7-SCN1041489.zip
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Locul de desfasurare a activitatilor mentionate in contract: Str. Tabacarilor, nr.11, Cluj-Napoca. Conditii de plata : Plata se va efectua in maxim 60 de zile de la emiterea facturii. Informaţii privind contractul Nr loturi: Achizitia se imparte intr-un numar de 70 de loturi, structurate in functie de domeniul de utilizare a aparatului si firma producatoare. Valoarea totala estimata a contractelor este de: 320.561 Le...
Locul de desfasurare a activitatilor mentionate in contract: Str. Tabacarilor, nr.11, Cluj-Napoca. Conditii de plata : Plata se va efectua in maxim 60 de zile de la emiterea facturii. Informaţii privind contractul Nr loturi: Achizitia se imparte intr-un numar de 70 de loturi, structurate in functie de domeniul de utilizare a aparatului si firma producatoare. Valoarea totala estimata a contractelor este de: 320.561 Lei pentru o perioada de 8 luni, la care se poate adauga valoarea de 160.277 Lei in situatia in care partile convin prelungirea contractelor prin act aditional pentru primele 4(patru) luni din 2020, situatie in care valoarea totala estimata a contractelor este de 480.838 Lei. Termenul de interventie: conform caietului de sarcini care este parte integrate a contractului comercial. Criteriul de atribuire: preţul cel mai scazut; Se va organiza o licitatie electronica : NU este cazul. Informarea candidaţilor/ofertanţilor: In baza art. 215 din Legea 98/2016, Autoritatea contractantă informează fiecare candidat/ofertant cu privire la deciziile luate în ceea ce priveşte rezultatul procedurii, respectiv încheierea contractului, inclusiv cu privire la motivele care stau la baza oricărei decizii de a nu încheia un contract, ori de a relua procedura de atribuire, cât mai curând posibil, dar nu mai târziu de 5 zile de la emiterea deciziilor respective. În situaţia în care în urma demersurilor realizate de autoritatea contractantă în baza art. 196 alin. (2) din Legea 98/2016, ofertantul clasat pe primul loc nu demonstrează în mod corespunzător îndeplinirea integrală a tuturor criteriilor de calificare, autoritatea contractantă solicită ofertantului clasat pe locul următor să depună toate documentele justificative ca dovadă a informaţiilor cuprinse în DUAE, în scopul verificării îndeplinirii criteriilor de calificare. Autoritatea contractantă atribuie contractul ofertantului clasat pe locul următor, dacă acesta îndeplineşte toate criteriile de calificare prevăzute în anunţul de participare şi/sau în fişa de date a achiziţiei. In cazul in care in urma stabilirii clasamentului final conform criteriului de atribuire, comisia de evaluare constata ca sunt doua sau mai multe oferte, clasate pe locul I, cu acelasi pret, autoritatea contractanta va solicita operatorilor economici in cauză, o noua propunere financiara pe baza careia vor fi departajati. Operatorul economici in cauza vor incarca o noua oferta in termen de 24 ore, noua propunere financiara (documentele care contin noile preţuri), pe baza careia vor fi departajati.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu