Feedback
I.D.: 36757877

Servicii de mentenanta si reparatii echipamente de Radiologie si Imagistica medicala

Data publicarii
24.06.19 Exista 335.811 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
50421200-4
Termenul limita pentru depunere:
09.07.19
Pretul estimativ:
17.225,00 RON - 310.050,00 RON
Documente participare:
  1. 7-SCN1046466.zip
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Achizitionarea de Servicii de mentenanta si reparatii echipamente de Radiologie si Imagistica medicala situate in cadrul Laboratorului de Radiologie si Imagistica Medicala si in Ambulatorul Clinic Integrat. Prin incheierea contractului se urmareste achizitionarea de servicii de intretinere, revizii conform recomandarilor producatorului, si reparatii la echipamentele mentionate in caietul de sarcini. Procedura de atribuire s...
Achizitionarea de Servicii de mentenanta si reparatii echipamente de Radiologie si Imagistica medicala situate in cadrul Laboratorului de Radiologie si Imagistica Medicala si in Ambulatorul Clinic Integrat. Prin incheierea contractului se urmareste achizitionarea de servicii de intretinere, revizii conform recomandarilor producatorului, si reparatii la echipamentele mentionate in caietul de sarcini. Procedura de atribuire se va derula online, avand modalitatea de atribuire incheierea unui acord cadru de prestari servicii cu unul sau mai multi operatori, pe durata a 18 luni. Contractul pentru achizitionarea serviciilor prevede elementele/condiţiile considerate esenţiale, care se referă la: a) obligaţiile pe care operatorul/operatorii economic/economici şi le-a/le-au asumat prin propunerea tehnică prezentată în cursul procedurii de atribuire, în ceea ce priveşte modul de prestare a serviciilor care urmează să fie achizitionate, respectand in acest sens cerintele caietului de sarcini, b) preţul unitar - conform formularului de oferta financiara. Durata acordului cadru : 18 luni. Locul de desfasurare a activitatilor mentionate in contract: Str. Tabacarilor, nr.11, Cluj-Napoca. Conditii de plata : Plata se va efectua in maxim 60 de zile de la emiterea facturii
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu