1. 1. Lot 1 - SERVICII DE MENTENANŢĂ ŞI ASISTENŢĂ TEHNICĂ PENTRU PROIECTUL “Administraţie pentru cetăţeni – servicii eficiente şi de calitate",
Categoria A: - actualizarea aplicatiilor si implementarea modificarilor legislative, - furnizarea de versiuni noi ale componentelor software, - instalarea de pachete, rularea scripturilor la nivelul serverelor de baze de date si a serverelor de aplicatii în vederea a...
1. 1. Lot 1 - SERVICII DE MENTENANŢĂ ŞI ASISTENŢĂ TEHNICĂ PENTRU PROIECTUL “Administraţie pentru cetăţeni – servicii eficiente şi de calitate",
Categoria A: - actualizarea aplicatiilor si implementarea modificarilor legislative, - furnizarea de versiuni noi ale componentelor software, - instalarea de pachete, rularea scripturilor la nivelul serverelor de baze de date si a serverelor de aplicatii în vederea actualizarilor aplicatiilor, - optimizarea aplicatiilor, - asigurarea functionalitatilor pentru interoperabilitatea cu ANAF, APIA, ONRC, MAI (Registrul National de Evidenta a Persoanelor) etc, - corectarea anomaliilor survenite în functionarea aplicatiilor informatice, - rezolvarea problemelor legate de instalarea, configurarea, administrarea aplicatiilor, - securizare portal, - optimizare panou de bord care sa permita vizualizarea si prelucrarea informatiilor de catre CJG, - actualizarea si auditarea bazelor de date atât de CJG cât si de UAT-urile partenere. Aceste servicii reprezinta suportul tehnic pentru produsele software (aplicatii) pentru CJG si UAT-urile partenere, iar acestea trebuie asigurate în perioada de durabilitate care se finalizeaza la data de 31.12.2020.Categoria B: - asistarea si îndrumarea utilizatorilor în folosirea sistemului informatic implementat, - verificarea corectitudinii introducerii datelor primare, - realizarea de rapoarte de verificare din sistem si a raportarilor solicitate de catre institutiile statului, - solutionarea erorilor si a disfunctionalitatilor raportate de utilizatori. Aceste servicii reprezinta asistenta tehnica pentru utilizarea aplicatiilor la nivelul CJG si UAT-urile partenere, iar acestea trebuie asigurate în perioada de durabilitate care se finalizeaza la data de 31.12.2020.
Operatorii economici pot solicita clarificari intr-un termen ce nu va depasi 13 zile pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.
- Autoritatea contractanta va raspunde o singura data, la toate solicitarile de clarificari, inainte de data limita de depunere a ofertelor cu 7 zile;.
2. Lotul 2 - SERVICII DE MENTENANŢĂ ŞI ASISTENŢĂ TEHNICĂ PENTRU PROIECTUL “E-Galaţi – servicii publice pentru cetăţeni",
Categoria A: - actualizarea aplicatiilor si implementarea modificarilor legislative, - furnizarea de versiuni noi ale componentelor software, - instalarea de pachete, rularea scripturilor la nivelul serverelor de baze de date si a serverelor de aplicatii în vederea actualizarilor aplicatiilor, - optimizarea aplicatiilor, - asigurarea functionalitatilor pentru interoperabilitatea cu ANAF, APIA, ONRC, MAI (Registrul National de Evidenta a Persoanelor) etc, - corectarea anomaliilor survenite în functionarea aplicatiilor informatice, - rezolvarea problemelor legate de instalarea, configurarea, administrarea aplicatiilor, - securizare portal, - optimizare panou de bord care sa permita vizualizarea si prelucrarea informatiilor de catre CJG, - actualizarea si auditarea bazelor de date atât de CJG cât si de UAT-urile partenere. Aceste servicii reprezinta suportul tehnic pentru produsele software (aplicatii) pentru CJG si UAT-urile partenere, iar acestea trebuie asigurate în perioada de durabilitate care se finalizeaza la data de 31.12.2020.Categoria B: - asistarea si îndrumarea utilizatorilor în folosirea sistemului informatic implementat, - verificarea corectitudinii introducerii datelor primare, - realizarea de rapoarte de verificare din sistem si a raportarilor solicitate de catre institutiile statului, - solutionarea erorilor si a disfunctionalitatilor raportate de utilizatori. Aceste servicii reprezinta asistenta tehnica pentru utilizarea aplicatiilor la nivelul CJG si UAT-urile partenere, iar acestea trebuie asigurate în perioada de durabilitate care se finalizeaza la data de 31.12.2020.
Operatorii economici pot solicita clarificari intr-un termen ce nu va depasi 13 zile pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.
- Autoritatea contractanta va raspunde o singura data, la toate solicitarile de clarificari, inainte de data limita de depunere a ofertelor cu 7 zile;.