Feedback
I.D.: 41613117

SERVICII DE MENTENANTA SI ASISTENTA TEHNICA PENTRU PROIECTELE : Lot 1 - “Administratie pentru cetateni – servicii eficiente si de calitate"; Lot 2 - “E-Galati – servicii publie pentru cetateni"

Data publicarii
30.01.20 Exista 157.768 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
72267000-4
Pretul estimativ:
167.500,00 RON - 167.500,00 RON
167.500,00 RON - 167.500,00 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
1. 1. Lot 1 - SERVICII DE MENTENANŢĂ ŞI ASISTENŢĂ TEHNICĂ PENTRU PROIECTUL “Administraţie pentru cetăţeni – servicii eficiente şi de calitate", Categoria A: - actualizarea aplicatiilor si implementarea modificarilor legislative, - furnizarea de versiuni noi ale componentelor software, - instalarea de pachete, rularea scripturilor la nivelul serverelor de baze de date si a serverelor de aplicatii în vederea a...
1. 1. Lot 1 - SERVICII DE MENTENANŢĂ ŞI ASISTENŢĂ TEHNICĂ PENTRU PROIECTUL “Administraţie pentru cetăţeni – servicii eficiente şi de calitate", Categoria A: - actualizarea aplicatiilor si implementarea modificarilor legislative, - furnizarea de versiuni noi ale componentelor software, - instalarea de pachete, rularea scripturilor la nivelul serverelor de baze de date si a serverelor de aplicatii în vederea actualizarilor aplicatiilor, - optimizarea aplicatiilor, - asigurarea functionalitatilor pentru interoperabilitatea cu ANAF, APIA, ONRC, MAI (Registrul National de Evidenta a Persoanelor) etc, - corectarea anomaliilor survenite în functionarea aplicatiilor informatice, - rezolvarea problemelor legate de instalarea, configurarea, administrarea aplicatiilor, - securizare portal, - optimizare panou de bord care sa permita vizualizarea si prelucrarea informatiilor de catre CJG, - actualizarea si auditarea bazelor de date atât de CJG cât si de UAT-urile partenere. Aceste servicii reprezinta suportul tehnic pentru produsele software (aplicatii) pentru CJG si UAT-urile partenere, iar acestea trebuie asigurate în perioada de durabilitate care se finalizeaza la data de 31.12.2020.Categoria B: - asistarea si îndrumarea utilizatorilor în folosirea sistemului informatic implementat, - verificarea corectitudinii introducerii datelor primare, - realizarea de rapoarte de verificare din sistem si a raportarilor solicitate de catre institutiile statului, - solutionarea erorilor si a disfunctionalitatilor raportate de utilizatori. Aceste servicii reprezinta asistenta tehnica pentru utilizarea aplicatiilor la nivelul CJG si UAT-urile partenere, iar acestea trebuie asigurate în perioada de durabilitate care se finalizeaza la data de 31.12.2020. Operatorii economici pot solicita clarificari intr-un termen ce nu va depasi 13 zile pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. - Autoritatea contractanta va raspunde o singura data, la toate solicitarile de clarificari, inainte de data limita de depunere a ofertelor cu 7 zile;. 2. Lotul 2 - SERVICII DE MENTENANŢĂ ŞI ASISTENŢĂ TEHNICĂ PENTRU PROIECTUL “E-Galaţi – servicii publice pentru cetăţeni", Categoria A: - actualizarea aplicatiilor si implementarea modificarilor legislative, - furnizarea de versiuni noi ale componentelor software, - instalarea de pachete, rularea scripturilor la nivelul serverelor de baze de date si a serverelor de aplicatii în vederea actualizarilor aplicatiilor, - optimizarea aplicatiilor, - asigurarea functionalitatilor pentru interoperabilitatea cu ANAF, APIA, ONRC, MAI (Registrul National de Evidenta a Persoanelor) etc, - corectarea anomaliilor survenite în functionarea aplicatiilor informatice, - rezolvarea problemelor legate de instalarea, configurarea, administrarea aplicatiilor, - securizare portal, - optimizare panou de bord care sa permita vizualizarea si prelucrarea informatiilor de catre CJG, - actualizarea si auditarea bazelor de date atât de CJG cât si de UAT-urile partenere. Aceste servicii reprezinta suportul tehnic pentru produsele software (aplicatii) pentru CJG si UAT-urile partenere, iar acestea trebuie asigurate în perioada de durabilitate care se finalizeaza la data de 31.12.2020.Categoria B: - asistarea si îndrumarea utilizatorilor în folosirea sistemului informatic implementat, - verificarea corectitudinii introducerii datelor primare, - realizarea de rapoarte de verificare din sistem si a raportarilor solicitate de catre institutiile statului, - solutionarea erorilor si a disfunctionalitatilor raportate de utilizatori. Aceste servicii reprezinta asistenta tehnica pentru utilizarea aplicatiilor la nivelul CJG si UAT-urile partenere, iar acestea trebuie asigurate în perioada de durabilitate care se finalizeaza la data de 31.12.2020. Operatorii economici pot solicita clarificari intr-un termen ce nu va depasi 13 zile pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. - Autoritatea contractanta va raspunde o singura data, la toate solicitarile de clarificari, inainte de data limita de depunere a ofertelor cu 7 zile;.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
SERVICII DE MENTENANTA SI ASISTENTA TEHNICA PENTRU PROIECTELE : Lot 1 - "Administratie pentru cetateni – servicii eficiente si de calitate"; Lot 2 - "E-Galati – servicii publie pentru cetateni"  
SERVICII DE MENTENANTA SI ASISTENTA TEHNICA PENTRU PROIECTELE : Lot 1 - "Administratie pentru cetateni – servicii eficiente si de calitate"; Lot 2 - "E-Galati – servicii publie pentru cetateni"  
SERVICII DE MENTENANTA SI ASISTENTA TEHNICA PENTRU PROIECTELE : Lot 1 - “Administratie pentru cetateni – servicii eficiente si de calitate"; Lot 2 - “E-Galati – servicii publice pentru cetateni"  
SERVICII DE MENTENANTA SI ASISTENTA TEHNICA PENTRU PROIECTELE : Lot 1 - “Administratie pentru cetateni – servicii eficiente si de calitate"; Lot 2 - “E-Galati – servicii publice pentru cetateni"  
SERVICII DE MENTENANTA SI ASISTENTA TEHNICA PENTRU PROIECTELE : Lot 1 - “Administratie pentru cetateni – servicii eficiente si de calitate"; Lot 2 - “E-Galati – servicii publice pentru cetateni" 21.01.21
SERVICII DE MENTENANTA SI ASISTENTA TEHNICA PENTRU PROIECTELE : Lot 1 - “Administratie pentru cetateni – servicii eficiente si de calitate"; Lot 2 - “E-Galati – servicii publice pentru cetateni" 18.08.21
Servicii de mentenanta, consultanta pentru programul Echipamente individuale de protectie  
SERVICII DE ACTUALIZARE LICENTE SI SUPORT TEHNIC PRODUSE SOFTWARE ORACLE 19.11.19
SERVICII DE MENTENANTA SI ASISTENTA TEHNICA PENTRU PROIECTELE : Lot 1 - “Administratie pentru cetateni – servicii eficiente si de calitate”; Lot 2 - “E-Galati – servicii publie pentru cetateni” 13.11.19
Servicii informatice de asistenta hardware si software