2. Lotul 2 - SERVICII DE MENTENANŢĂ ŞI ASISTENŢĂ TEHNICĂ PENTRU PROIECTUL “E-Galaţi – servicii publice pentru cetăţeni",
Categoria A: - actualizarea aplicatiilor si implementarea modificarilor legislative, - furnizarea de versiuni noi ale componentelor software, - instalarea de pachete, rularea scripturilor la nivelul serverelor de baze de date si a serverelor de aplicatii în vederea actualizarilor aplicatiil...
2. Lotul 2 - SERVICII DE MENTENANŢĂ ŞI ASISTENŢĂ TEHNICĂ PENTRU PROIECTUL “E-Galaţi – servicii publice pentru cetăţeni",
Categoria A: - actualizarea aplicatiilor si implementarea modificarilor legislative, - furnizarea de versiuni noi ale componentelor software, - instalarea de pachete, rularea scripturilor la nivelul serverelor de baze de date si a serverelor de aplicatii în vederea actualizarilor aplicatiilor, - optimizarea aplicatiilor, - asigurarea functionalitatilor pentru interoperabilitatea cu ANAF, APIA, ONRC, MAI (Registrul National de Evidenta a Persoanelor) etc, - corectarea anomaliilor survenite în functionarea aplicatiilor informatice, - rezolvarea problemelor legate de instalarea, configurarea, administrarea aplicatiilor, - securizare portal, - optimizare panou de bord care sa permita vizualizarea si prelucrarea informatiilor de catre CJG, - actualizarea si auditarea bazelor de date atât de CJG cât si de UAT-urile partenere. Aceste servicii reprezinta suportul tehnic pentru produsele software (aplicatii) pentru CJG si UAT-urile partenere, iar acestea trebuie asigurate în perioada 01.01.2021 -30.06.2021.
Categoria B: - asistarea si îndrumarea utilizatorilor în folosirea sistemului informatic implementat, - verificarea corectitudinii introducerii datelor primare, - realizarea de rapoarte de verificare din sistem si a raportarilor solicitate de catre institutiile statului, - solutionarea erorilor si a disfunctionalitatilor raportate de utilizatori. Aceste servicii reprezinta asistenta tehnica pentru utilizarea aplicatiilor la nivelul CJG si UAT-urile partenere, iar acestea trebuie asigurate în perioada 01.01.2021 -30.06.2021.
Conform ctr de furnizare incheiat cu SC SIVECO ROMANIA SA, CODUL SURSA PENTRU APLICATIILE ACHIZITIONATE PRIN PROIECT ESTE PROPRIETATEA FURNIZORULUI, conform Legii nr. 8 din 14 martie 1996 privind dreptul de autor si drepturile conexe.
Prin urmare, ctr de prestari servicii pot fi atribuite doar furnizorului care detine codul sursa.
Operatorii economici pot solicita clarificari intr-un termen ce nu va depasi 13 zile pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.
- Autoritatea contractanta va raspunde o singura data, la toate solicitarile de clarificari, inainte de data limita de depunere a ofertelor cu 7 zile;.
1. 1. Lot 1 - SERVICII DE MENTENANŢĂ ŞI ASISTENŢĂ TEHNICĂ PENTRU PROIECTUL “Administraţie pentru cetăţeni – servicii eficiente şi de calitate",
Categoria A: - actualizarea aplicatiilor si implementarea modificarilor legislative, - furnizarea de versiuni noi ale componentelor software, - instalarea de pachete, rularea scripturilor la nivelul serverelor de baze de date si a serverelor de aplicatii în vederea actualizarilor aplicatiilor, - optimizarea aplicatiilor, - asigurarea functionalitatilor pentru interoperabilitatea cu ANAF, APIA, ONRC, MAI (Registrul National de Evidenta a Persoanelor) etc, - corectarea anomaliilor survenite în functionarea aplicatiilor informatice, - rezolvarea problemelor legate de instalarea, configurarea, administrarea aplicatiilor, - securizare portal, - optimizare panou de bord care sa permita vizualizarea si prelucrarea informatiilor de catre CJG, - actualizarea si auditarea bazelor de date atât de CJG cât si de UAT-urile partenere. Aceste servicii reprezinta suportul tehnic pentru produsele software (aplicatii) pentru CJG si UAT-urile partenere, iar acestea trebuie asigurate în perioada 01.01.2021 -30.06.2021.
Categoria B: - asistarea si îndrumarea utilizatorilor în folosirea sistemului informatic implementat, - verificarea corectitudinii introducerii datelor primare, - realizarea de rapoarte de verificare din sistem si a raportarilor solicitate de catre institutiile statului, - solutionarea erorilor si a disfunctionalitatilor raportate de utilizatori. Aceste servicii reprezinta asistenta tehnica pentru utilizarea aplicatiilor la nivelul CJG si UAT-urile partenere, iar acestea trebuie asigurate în perioada 01.01.2021 -30.06.2021,
Conform ctr de furnizare incheiat cu SC SIVECO ROMANIA SA, CODUL SURSA PENTRU APLICATIILE ACHIZITIONATE PRIN PROIECT ESTE PROPRIETATEA FURNIZORULUI, conform Legii nr. 8 din 14 martie 1996 privind dreptul de autor si drepturile conexe.
Prin urmare, ctr de prestari servicii pot fi atribuite doar furnizorului care detine codul sursa.
Operatorii economici pot solicita clarificari intr-un termen ce nu va depasi 13 zile pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.
- Autoritatea contractanta va raspunde o singura data, la toate solicitarile de clarificari, inainte de data limita de depunere a ofertelor cu 7 zile;.