Program de lucru: Luni-Vineri 9:00-17:00
Număr sisteme: 600 PC-uri, laptopuri, tablete, smartphon-uri, echipamente I.T specifice;
200 de imprimante;
10 servere, echipamente de stocare (NAS, DAS, SAN);
300 de echipamente de reţea (switch-uri, routere, firewall, accesspoint-uri).
Asistenţă tehnică: telefonic - timp de răspuns maxim 30 ...
Program de lucru: Luni-Vineri 9:00-17:00
Număr sisteme: 600 PC-uri, laptopuri, tablete, smartphon-uri, echipamente I.T specifice;
200 de imprimante;
10 servere, echipamente de stocare (NAS, DAS, SAN);
300 de echipamente de reţea (switch-uri, routere, firewall, accesspoint-uri).
Asistenţă tehnică: telefonic - timp de răspuns maxim 30 de min;
remote - timp de răspuns maxim 30 de min;
on-site - timp de răspuns maxim 2 h.
Timp de diagnoză/remediere: 24/48 h în funcţie de severitatea defecţiunii, complexitatea intervenţiei şi disponibilitatea pieselor necesare.
Număr de intervenţii/Lună: nelimitat
Personal dedicat: Se atribuie persoana dedicată contului de client, responsabilă cu alocare resurselor necesare astfel încât lucrările de mentenanţă să fie executate conform parametrilor prezentaţi în ofertă.
1. Administrare/Mentenanţă reţea
instalare echipamente reţea (switch-uri, routere, wi-fi, acces-point-uri)
configurare echipamente reţea (switch-uri, routere, wi-fi, acces-point-uri)
diagnosticare disfuncţionalităţi apărute
înlocuire/reparare echipamente reţea
integrare echipamente noi
verificare cabluri/conexiuni
verificare mufe RJ45/ înlocuire mufe defecte
verificare prize reţea/ înlocuire prize defecte
configurare/adaptare reguli firewall
configurare load balancer
CONFORM OFERTA