Feedback
I.D.: 86693801

Servicii de mentenanta preventiva si corectiva targi (dispozitive medicale) din dotarea UPU-SMURD cu piese si consumabile incluse – pentru o perioada de 36 de luni./ 5 Loturi

Data publicarii
08.09.23 Exista 177.858 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
50421000-2
Termenul limita pentru depunere:
12.10.23
Pretul estimativ:
944.383,95 RON - 944.383,95 RON
Documente participare:
  1. FisaDate_DF1189644.pdf
  2. ANEXA LA MODUL DE CONSTITUIRE A GARANTIILR-semnat.doc
  3. ANEXA LA CAIET SARCINI-semnat.docx
Locul realizarii:
Constanţa
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Obiectul contractului de achiziţie publică ce urmează a fi atribuit : Servicii de mentenanta preventiva si corectiva targi (dispozitive medicale) din dotarea UPU-SMURD cu piese si consumabile incluse pentru o perioada de 36 de luni. Serviciile ce urmeaza a fi achizitionate vor deservi aparatura aferenta Unitatii de primiri Urgenta in vederea mentineri sau restabiliri parametrilor nominali de functionare si utilizare in act...
Obiectul contractului de achiziţie publică ce urmează a fi atribuit : Servicii de mentenanta preventiva si corectiva targi (dispozitive medicale) din dotarea UPU-SMURD cu piese si consumabile incluse pentru o perioada de 36 de luni. Serviciile ce urmeaza a fi achizitionate vor deservi aparatura aferenta Unitatii de primiri Urgenta in vederea mentineri sau restabiliri parametrilor nominali de functionare si utilizare in activitatea clinica curenta, conform legislatiei in vigoare, a recomandarilor producatorului. Conform legii privind dispozitivele medicale este imperios necesar a se incheia contracte de prestari servicii medicale cu firme/personal autorizat de MS0 Acord cadru 36 luni : Valoarea acordului cadru se situeaza intre minim 683,808.45 Lei fara Tva si maxim 944,383.95 Lei fara Tva.. Valoarea garantiei de participare : 1% din valoarea celui mai mare contract subsecvent / Lot. Contractele subsecvente acordului cadru se vor incheia lunar, la inceputul fiecarui an pana la aprobarea Bugetului de venituri si cheltuieli al SCJU Constanta si maxim pe o perioada de 8 luni ulterior aprobarii Bugetului de venituri si cheltuieli al SCJU Constanta. In aplicarea dispozitiilor art. 160 alin. (2) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, coroborat cu art. 103 alin. (2) din HG 395/2016, autoritatea contractanta stabileste urmatoarele termene cu privire la solicitarile de clarificari: a) Numar zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor/candidaturilor: 18 zile. b) Termenul limita pana la care autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor in a 11 a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor. Cantitatile minime si maxime /acord cadru se regasesc in anexa la caietul de sarcini. Cantitatile minime si maxime /contract subsecvent se regasesc in anexa la caietul de sarcini.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu