Se achizitioneaza servicii de mentenanta preventiva si corectiva, revizii tehnice periodice si certificari radiologice pentru echipamentele de securitate; Piese de schimb, consumabile si biblioateca TIP, conform descrierii din Caietul de sarcini, după cum urmează:
LOT1- Servicii de mentenanta preventiva si corectiva si certificare radiologica, inclusiv piese de schimb si biblioteca TIP -5.797.744 lei fără TVA, respe...
Se achizitioneaza servicii de mentenanta preventiva si corectiva, revizii tehnice periodice si certificari radiologice pentru echipamentele de securitate; Piese de schimb, consumabile si biblioateca TIP, conform descrierii din Caietul de sarcini, după cum urmează:
LOT1- Servicii de mentenanta preventiva si corectiva si certificare radiologica, inclusiv piese de schimb si biblioteca TIP -5.797.744 lei fără TVA, respectiv:
1.Servicii de mentenanta preventiva si corectiva si certificare radiologica (dupa caz) pentru echipamente de securitate produse de Gilardoni, Surescan, 1st Detect, Rohde&Schwarz, Garrett, Kumahira, Astrophysics-12 luni X 332.900 lei fără TVA = 3.994.800 lei fără TVA
2.Piese de schimb pentru echipamentele de securitate marca tip Gilardoni, Surescan, 1st Detect, Rohde&Schwarz, Garrett, Kumahira, Astrophysics =1.797.944 lei fără TVA
3.Biblioteca TIP pentru Astrophysics =100 imagini X 50 lei fără TVA = 5.000 lei fără TVA
LOT2- Servicii de mentenanta preventiva si corectiva pentru echipamente de securitate produse de Socomec, Magnetic si CEIA-205.200 lei fără TVA, respectiv:
Servicii de mentenanta preventiva si corectiva pentru echipamente de securitate produse de Socomec, Magnetic si CEIA 12 luni X 17.100 lei fără TVA=205.200 lei fără TVA
La intocmirea ofertelor, ofertantii vor trebui sa se incadreze in valoarea totală estimată pe fiecare lot în parte. Valorile estimate pe componente sunt indicate doar pentru a ilustra modul de calcul al valorii estimate.
Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor: 18 zile.
Entitatea contractanta va raspunde la solicitarile de clarificari in a 11-a zi inainte de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.
Durata contractului este de 13 luni si cuprinde 12 luni de prestare a serviciilor solicitate si 1 luna pentru constituire/restituire garanţii de participare şi efectuarea ultimei plăţi