Feedback
I.D.: 65358490

Servicii de mentenanta preventiva si corectiva pentru centralele termice ce deservesc imobile apartinand/ administrate de Consiliul Judetean Constanta

Data publicarii
21.01.22 Exista 264.199 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
45259300-0
Termenul limita pentru depunere:
28.01.22
Pretul estimativ:
79.500,00 RON - 79.500,00 RON
Documente participare:
  1. Specificatii tehnice.PDF
Locul realizarii:
Constanţa
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Servicii de mentenanţă preventivă şi corectivă pentru centralele termice ce deservesc imobile aparţinând/ administrate de Consiliul Judeţean Constanţa, conform Specificaţiilor tehnice ataşate prezentei invitaţii.Locaţii:1.Pavilionul Expoziţional din B-dul Mamaia, nr.331 A, municipiul Constanţa;2.Centrul de Excelenţă în Turism şi Servicii TOMIS din str. Nicolae Titulescu, nr.32, municipiul Constanţa. . Informaţii privind mod...
Servicii de mentenanţă preventivă şi corectivă pentru centralele termice ce deservesc imobile aparţinând/ administrate de Consiliul Judeţean Constanţa, conform Specificaţiilor tehnice ataşate prezentei invitaţii.Locaţii:1.Pavilionul Expoziţional din B-dul Mamaia, nr.331 A, municipiul Constanţa;2.Centrul de Excelenţă în Turism şi Servicii TOMIS din str. Nicolae Titulescu, nr.32, municipiul Constanţa. . Informaţii privind modul de elaborare a ofertei Oferta va fi însoţită de adresa de înaintare conform Formular nr.1 în care se va preciza obiectul achiziţiei. Oferta va conţine propunerea tehnică şi propunerea financiară. Propunerea tehnică: Ofertantul are obligaţia de a elabora propunerea tehnică astfel încât aceasta să respecte în totalitate cerinţele prevăzute în Specificaţiile tehnice, ataşate prezentei invitaţii. Propunerea tehnică poate conţine orice alte informaţii pe care ofertanţii le consideră necesare pentru a demonstra că respectă cerinţele din specificaţiile tehnice. Propunerea financiară: se vor prezenta Formularul de ofertă - Formular nr.2, din secţiunea Formulare, în care se va înscrie preţul ofertei fără TVA şi Centralizatorul financiar –Anexa Formular nr.2, ce va conţine elementele componente ale preţului total ofertat. Toate preţurile vor fi exprimate în cifre cu două zecimale. Valoarea totală a propunerii financiare nu trebuie să depăşească valoarea estimată a achiziţiei ( 79.500 lei fără TVA pentru perioada de 11 luni aferentă anului 2022). Neprezentarea ofertei financiare sau prezentarea unei oferte totale ce depăşeşte valoarea estimată conduce la respingerea ofertei. Preţul contractului rămâne ferm şi nu se actualizează pe toată durata de îndeplinire a acestuia. Odată cu oferta operatorii economici vor prezenta: -Certificatul constatator emis de ONRC, din care să rezulte că are capacitatea profesională de a realiza activităţile ce fac obiectul achiziţiei. Datele prevăzute în certificat trebuie să fie reale/actuale la momentul prezentării acestuia; -Declaraţie privind neîncadrarea în prevederile art. 60 din Legea nr 98/2016 privind achiziţiile publice (evitarea conflictului de interese), conform model Formular nr.3 din secţiunea Formulare; -Declaraţie privind respectarea legislaţiei privind condiţiile de mediu, social şi cu privire la relaţiile de muncă pe toată durata de îndeplinire a contractului, conform model Formular nr.4 din secţiunea Formulare; -Declaraţia de consimţământ privind prelucrarea datelor cu caracter personal, conform model Formular nr.5 din secţiunea Formulare; -Declaraţie privind partea/părţile din propunerea tehnică şi financiară care au caracter confidenţial, conform model Formular nr.6 din secţiunea Formulare -Declaraţie privind acceptarea condiţiilor contractuale, conform model Formular nr.7 din secţiunea Formulare. Formularele si modelul de contract se regasesc pe site-ul autoritatii contractante, www.cjc.ro, la sectiunea Anunturi- Achizitii publice.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Lucrari de refacere a retelei de conducte de captare a apelor pluviale pentru 1 coloana si lucrari de reparatii scafa gips-carton in biroul 117, aferente imobilului L4, situat in municipiul Constanta, Al.Magnoliei, nr.2 05.03.21
Servicii de reparare si intretinere a instalatiilor electrice de constructii la unele imobile aflate in administrarea/ apartinand Consiliului Judetean Constanta 28.06.22
Servicii de verificare tehnica a documentatiilor tehnico-economice pentru obiectivul: "Construire terasa acoperita, cu inchideri perimetrale glisante, in vecinatatea spatiului comercial existent in Pavilionul Expozitional Constanta" 19.06.23
Servicii de spalare dezinfectare a instalatiilor de vetilatie, climatizare si incalzire aferente imobilului Centrul de Excelenta in Turism Tomis apartinand/ administrat de Consiliul Judetean Constanta 29.08.23
Achizitie materiale pentru irigare spatiu verde la Pavilionul Expozitional Constanta 29.07.19
Achizitia a trei drapele ale Romaniei, cu reparatie inclusa, la Pavilionul Expozitional Constanta 23.09.20
Achizitia a trei drapele ale Romaniei, cu reparatie inclusa, la Pavilionul Expozitional Constanta 23.11.20
Achizitie servicii de asigurare facultativa de avarii si furt CASCO pentru 1 autovehicul ce deserveste Centrul Militar Zonal Constanta 09.06.20
Achizitia a trei drapele ale Romaniei, cu reparatie inclusa, la Pavilionul Expozitional Constanta 18.08.20
Achizitie servicii incarcare si verificare anuala a stingatoarelor din dotarea Centrului Militar Zonal Constanta 31.03.20