Obiectul acordului-cadru îl reprezintă achiziţionarea unui serviciu de specialitate pentru efectuarea mentenantelor preventive, predictive si corective, intervenţii, la cerere, asupra echipamentelor şi instalaţiilor Sistemului de balizaj de cat II OACI, în conformitate cu cerinţele Reg. 139 / 2014, ICAO Doc 9157 – Aerodrome Design Manual – Part 4 – Visual Aids, Ed. 04 /2004, Airport Services Manual (ICAO Doc 9137)Part 9-Air...
Obiectul acordului-cadru îl reprezintă achiziţionarea unui serviciu de specialitate pentru efectuarea mentenantelor preventive, predictive si corective, intervenţii, la cerere, asupra echipamentelor şi instalaţiilor Sistemului de balizaj de cat II OACI, în conformitate cu cerinţele Reg. 139 / 2014, ICAO Doc 9157 – Aerodrome Design Manual – Part 4 – Visual Aids, Ed. 04 /2004, Airport Services Manual (ICAO Doc 9137)Part 9-Airport Maintenance Practice; manualele tehnice ale echipamenetelor, la Aeroportul Transilvania Tirgu Mureş. Prin Hotărârea Consiliului Judeţean Mureş nr.29/28.02.2022 prin care s-a aprobat bugetul aferent anului 2022 pentru RA Aeroport Transilvania Tg Mures.
Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor/candidaturilor este de 5 zile.
Entitatea contractantă va răspunde în mod clar, complet şi fără ambiguităţi tuturor solicitărilor de clarificări prin publicarea răspunsului consolidat în Secţiunea "Listă clarificări, notificări şi decizii" aferentă anunţului de participare simplificat, cu 3 zile înainte de termenul limită pentru depunerea ofertelor stabilit în Secţiunea IV.2.2. "Termen limită pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare" din anunţul de participare simplificat, cu condiţia transmiterii solicitării de clarificări în timp util.
Valoarea estimată a acordului cadru este de: 200.000,00 lei/an/ serviciu cu TVA- 650.000,00 lei/ 3 ani cu TVA
- Cantitatea minima este de 1 interventie/an;
- Cantitatea maxima solicitata nu poate depasi suma estimata de 200.000,00 lei/an cu TVA- 650.000,00 lei/ 3 ani cu TVA.