Feedback
I.D.: 81427114

SERVICII DE MENTENANTA PENTRU SISTEM INFORMATIC DE CONTABILITATE BUGETARA

Data publicarii
25.04.23 Exista 39.767 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
72611000-6 72267000-4
Pretul estimativ:
16.000,00 RON - 16.000,00 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
SERVICII DE MENTENANTA PENTRU SISTEM INFORMATIC DE CONTABILITATE BUGETARA pentru 8 luni la pretul unitar de 2000 lei, f. TVA/luna, cf ref aprobat nr. 9648/24.04.2023 - financiar contabilitate + incasari si plati + resurse umane si oferta nr. 9277/19.04.2023. Pretul unitar pe ora de prestare este de 200 lei, f. TVA. Serviciile presupun prestarea lunara a 10 (zece) ore de service. Programele informatice pentru care se va efec...
SERVICII DE MENTENANTA PENTRU SISTEM INFORMATIC DE CONTABILITATE BUGETARA pentru 8 luni la pretul unitar de 2000 lei, f. TVA/luna, cf ref aprobat nr. 9648/24.04.2023 - financiar contabilitate + incasari si plati + resurse umane si oferta nr. 9277/19.04.2023. Pretul unitar pe ora de prestare este de 200 lei, f. TVA. Serviciile presupun prestarea lunara a 10 (zece) ore de service. Programele informatice pentru care se va efectua service si upgrade sunt: DataLight BalPro, DataLight Gestiune 3.0, DataLight Gestiune 3.0 Mini, DataLight Salarii, DataLight Mijloace fixe, DataLight Facturare, DataLight FAZ 2.0. Suport tehnic pentru clienti prin: tehnici de depanare la distanta; deplasare la sediul clientului; • salvări baze de date pe echipamentele clientului; • verificare arhivare baze de date; • verificare coerenţă înregistrări în limita posibilităţilor tehnice; • verificarea închiderilor de lună din punct de vedere informatic; • verificare mod de lucru al utilizatorilor; • întreţinere baze de date; • restaurare baze de date din arhive la cererea BENEFICIARULUI; • reinstalarea aplicaţiilor (dacă este cazul); • instruire suplimentară a personalului; • asistenţă telefonică; • preluarea cerinţelor de la client, ofertarea lor şi actualizarea programelor conform cerinţelor; • reconfigurare programe pentru noi moduri de lucru; • upgrade-ul programelor pentru ultimele modificări de legislaţie şi cu noile funcţionalităţi adăugate în program;
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu