1. Întreţinere tehnică - operaţiuni tehnice de gestiune, verificare, inspecţie, reparaţii, dispecerat, intervenţii de urgenţă şi întreţinere.
Aceste servicii au caracter permanent şi sunt executate de către personalul de întreţinere tehnică.
2. Reparaţii, asigurarea pieselor de schimb şi a consumabilelor - operaţiuni necesare a se efectua cu remedierea sau înlocuirea pieselor sau materialelor defecte, astfel încât echipame...
1. Întreţinere tehnică - operaţiuni tehnice de gestiune, verificare, inspecţie, reparaţii, dispecerat, intervenţii de urgenţă şi întreţinere.
Aceste servicii au caracter permanent şi sunt executate de către personalul de întreţinere tehnică.
2. Reparaţii, asigurarea pieselor de schimb şi a consumabilelor - operaţiuni necesare a se efectua cu remedierea sau înlocuirea pieselor sau materialelor defecte, astfel încât echipamentele/instalaţiile să funcţioneze la parametri normali.
3. Lucrări de mică complexitate - operaţiuni solicitate de către beneficiar pentru igienizări, amenajări şi compartimentări de spatii, confecţionări metalice/tâmplărie etc.
4. Reparaţii şi intervenţii de urgenţă - in afara orelor de program, prestatorul este obligat să asigure serviciul de urgenţă care trebuie sa fie disponibil prin apel telefonic, să fie mobil şi dotat cu toate sculele şi echipamentele necesare.
Sistemele şi echipamentele pentru care se vor asigura serviciile de întreţinere tehnică şi reparaţii, asigurarea pieselor de schimb sunt următoarele:
1. Sistem de încălzire cu corpuri statice (cazane, arzătoare, pompe) şi climatizare (ventilo-convectoare, chillere etc).
2. Sisteme de curenţi tari 220V (reţea, panouri de distribuţie, prize, iluminat interior, exterior şi de siguranţă, doze pardoseala etc).
3. Generator electric de siguranţă.
4. Sistem de alimentare cu apă şi canalizare şi instalaţii tehnico-sanitare.
5. Sistemul de detecţie, avertizare şi alarme tehnice la incendiu/emisie gaze.
6. Sistemul de securitate, detecţie şi avertizare la efracţie.
7. Sistemul de control acces.
8. Sistemul de televiziune în circuit închis.
Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor: 18.
Autoritatea contractantă va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificare / informaţii suplimentare în a 11 zi înainte de data limită de depunere a ofertelor.