Feedback
I.D.: 43313780

Servicii de mentenanta, la sistemul de înştiinţare si avertizare-alarmare al oraşului Azuga

Data publicarii
25.02.20 Exista 189.111 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
50610000-4 50324100-3
Pretul estimativ:
8.000,00 RON - 8.000,00 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Servicii de mentenanta, la sistemul de înştiinţare si avertizare-alarmare al oraşului Azuga pentru 2 ani.Servicii de mentenanţă pe bază de abonament trimestrial pentru menţinerea în stare de funcţionare operativă a sistemului de alarmare publica format din o sirena electronica 600W si aparatura F1001B, pe baza de contract cu durata minima de 1 an. In cadrul contractului sunt cuprinse 4 revizii la echipamente (de regula trim...
Servicii de mentenanta, la sistemul de înştiinţare si avertizare-alarmare al oraşului Azuga pentru 2 ani.Servicii de mentenanţă pe bază de abonament trimestrial pentru menţinerea în stare de funcţionare operativă a sistemului de alarmare publica format din o sirena electronica 600W si aparatura F1001B, pe baza de contract cu durata minima de 1 an. In cadrul contractului sunt cuprinse 4 revizii la echipamente (de regula trimestriale). Operatii efectuate cu ocazia reviziilor trimestriale: - verificarea sirenelor: verificarea cofretului de comanda, coloanei de alimentare, circuitului de impamantare, sirena sub tensiune, tensiunea la iesirea din sigurante, corectitudinea fazelor, actionarea telecomandata, acumulatori etc. - verificarea aparaturii F1001: verificarea subansamblelor echipamentelor, verificarea lotului de rezerva, verificari auxiliare (monitor, tastatura, imprimanta OKI, etc.). Serviciile de mentenanţă se vor factura trimestrial în baza procesului verbal de recepţie al acestora încheiat cu ocazia verificării periodice a echipamentelor. Reparatiile sirenelor si a aparaturii F1001 se achita suplimentar, pe baza de deviz aprobat si situatie de plata. În caz de intervenţie la cerere, alta decât intervenţia trimestrială, beneficiarul va transmite comanda pentru intervenţia suplimentară. Contravaloarea cheltuielilor de deplasare şi a reparaţiilor efectuate cu ocazia intervenţiei la cerere se va achitata suplimentar contractului, pe baza comenzii ferme primite de la achizit
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu