. Furnizorul va actualiza datele aferente evidentei de fiecare data cand vor interveni modificari.
Reviziile tehnice periodice au ca scop, pe de o parte, verificarea faptului că echipamentele îşi păstrează caracteristicile iniţiale şi sunt în continuare în parametri de funcţionare stabiliţi de fabricant şi, pe de altă parte, asigurarea întreţinerii preventive.
Mentenanta se va executa în locaţiile autorităţii contractant...
. Furnizorul va actualiza datele aferente evidentei de fiecare data cand vor interveni modificari.
Reviziile tehnice periodice au ca scop, pe de o parte, verificarea faptului că echipamentele îşi păstrează caracteristicile iniţiale şi sunt în continuare în parametri de funcţionare stabiliţi de fabricant şi, pe de altă parte, asigurarea întreţinerii preventive.
Mentenanta se va executa în locaţiile autorităţii contractante unde sunt instalate echipamentele, în baza unui grafic întocmit de comun acord cu reprezentanţii acesteia, dar care sa nu prevada o frecventa mai mica de 1 vizita/luna.
La efectuarea mentenantei se va avea în vedere cel puţin următoarele operaţii:
+ diagnoza gradului de uzură a diferitelor subansamble;
+ verificarea funcţionării la parametri normali;
+ alte operaţiuni specifice.
Fiecare revizie va fi consemnată într-un proces verbal semnat de ambele părţi, în care se va specifica
+ locaţia/camera;
+ data reviziei;
+ echipamentele la care s-a realizat revizia (denumire, producător, model, serial number);
+ operaţiile efectuate;
+ probleme constatate (dacă este cazul), cauze şi recomandări pentru remedierea acestora.
+ curăţare subansamble (unităţi de bandă, unităţi CD ROM etc.), gresare/degresare, reglaje;
+ curăţare interior ( cooler, ventilator sursă, alte subansamble );
Pe măsura efectuării reviziilor periodice, ofertantul va întocmi si centraliza procesele verbale de revizie şi le va transmite autorităţii contractante.
Intervenţiile în caz de defecţiune, la cererea personalului specializat de la niveul autorităţii contractante - au ca scop remedierea defecţiunilor apărute ca urmare a unor dereglări ale Sistemului IT ( echipamentelor active si pasive).
Sunt estimate in medie 5-6 solicitari/luna la sediu, cu un timp lunar de 16-20 ore si interventii remote nelimitate in cadrul programului de lucru, de luni pana vineri - estimate 10•-15 solicitari/luna.
Timpul maxim de raspuns la solicitare:
-4 ore pentru interventii urgente (ex: întrerupere conexine internet pentru întrega primari, defectiuni ale serverului);
Maxim 24 de ore in cazul interventiilor neurgente;
Problemele/solicitările de intervenţii vor fi raportate/realizate prin telefon, fax sau e-mail - cu furnizarea următoarelor informaţii: locaţia, persoana/persoanele şi date de contact, adresa, tipul echipamentului, descrierea defectului şi, unde este raportat, codul de eroare (daca este cazul).
1n acest sens, prestatorul va pune la dispozitia beneficiarului datele necesare efectuarii comunicarilor de date.
Reparaţiile curente constau în:
-constatarea/diagnosticarea defecţiunii;
-evaluarea pieselor de schimb necesare;
-remedierea echipamentului defect, cu înlocuirea componentei defecte ( dacă este cazul), costul componentei fiind asigurat de Autoritatea contractantă iar montarea va intra în costul abonamentului lunar;
-înlocuirea temporară a echipamentului defect cu unul echivalent dacă nu poate fi remediat î