1. Servicii de mentenanta pentru echipamentele informatice din reteaua IT a CJ Cluj,
Asigurarea pentru Consiliul Judeţean Cluj a unui sistem de Servicii integrate de asistenţă tehnică, întreţinere şi mentenanţă necesar funcţionării în condiţii optime a întregului sistem informatic.
- Echipamentele IT din cadrul Consiliului Judeţean Cluj se află în 5 locaţii conform caietului de sarcini si anexele 1-5 cuprinzand...
1. Servicii de mentenanta pentru echipamentele informatice din reteaua IT a CJ Cluj,
Asigurarea pentru Consiliul Judeţean Cluj a unui sistem de Servicii integrate de asistenţă tehnică, întreţinere şi mentenanţă necesar funcţionării în condiţii optime a întregului sistem informatic.
- Echipamentele IT din cadrul Consiliului Judeţean Cluj se află în 5 locaţii conform caietului de sarcini si anexele 1-5 cuprinzand listele cu echipamentele aflate în cele 5 locaţii.
Conform art. 165 din HG nr. 395/2016, contractul de servicii are caracter de regularitate şi în conformitate cu prevederile art. 20 din Legea nr. 98/2016, autoritatea contractantă a estimat şi valoarea serviciilor (posibilitatea de prelungire) pentru o perioadă de patru (4) luni.
Valoarea estimată lot 1 pentru 5 luni (pana la 31.12.2021)= 12000 val estimata /luna x 5 luni = 60.000 lei;
Valoarea estimată lot 1 pentru 4 luni (1.01.2022-30.04.2022)= 48.000 lei;
Valoarea estimată lot 1 pentru 5+4 luni = 108.000 lei fără TVA;
Valoarea estimată,pt lotul 1 fără TVA este 60000 lei, fără TVA şi reprezintă valoarea aferenta lotului 1 (în funcţie de care se vor elabora şi evalua ofertele pe lotul 1), iar valoarea maximă estimată până la 30.04.2021 este de 108.000 lei, fără TVA şi reprezintă valoarea estimată ce conţine şi valoarea posibilelor suplimentări, conf. art. 165 din HG 395/2016.
Durata contractului este durata cuprinsă între data atribuirii contractului şi data de 31.12.202, estimata la 5 luni..
2. Servicii de mentenanta pentru echipamentele de tiparire din reteaua IT a CJ Cluj,
Asigurarea pentru Consiliul Judeţean Cluj a unui sistem de Servicii integrate de asistenţă tehnică, întreţinere şi mentenanţă necesar funcţionării în condiţii optime a întregului sistem de tipărire şi multiplicare din reţeaua CJ Cluj.
- Echipamentele de tipărire din cadrul Consiliului Judeţean Cluj se află în 5 locaţii conform caietului de sarcini anexele 1-5cuprinzand listele cu echipamentele aflate în cele 5 locaţii.
Conform art. 165 din HG nr. 395/2016, contractul de servicii are caracter de regularitate şi în conformitate cu prevederile art. 20 din Legea nr. 98/2016, autoritatea contractantă a estimat şi valoarea serviciilor (posibilitatea de prelungire) pentru o perioadă de patru (4) luni.
Valoarea estimată lot 2 pentru 5 luni (pana la 31.12.2021) = 4000 val estimata /luna x 5 luni =20.000 lei;
Valoarea estimată lot 2 pentru 4 luni (1.01.2022-30.04.2022)= 16.000 lei;
Valoarea estimată lot 2 pentru 5+4 luni = 36.000 lei fără TVA;
Valoarea minimă estimată,pt lotul 2 fără TVA este 20000 lei, fără TVA şi reprezintă valoarea aferenta lotului 2 (în funcţie de care se vor elabora şi evalua ofertele pe lotul 2), iar valoarea maximă estimată până la 30.04.2021 este de 36.000 lei, fără TVA şi reprezintă valoarea estimată ce conţine şi valoarea posibilelor suplimentări, conf. art. 165 din HG 395/2016.
Durata contractului este durata cuprinsă între data atribuirii contractului şi data de 31.12.2021, estimata la 5 luni..