Feedback
I.D.: 62442291

Servicii de mentenanta, de suport de specialitate, de HelpDesk si de dezvoltare pentru componenta aplicativa a Sistemului Informatic Unic Integrat al CNAS (SIUI)

Data publicarii
28.10.21 Exista 976.800 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
72253200-5 72212900-8 72253100-4
Termenul limita pentru depunere:
29.11.21
Pretul estimativ:
7.815.579,35 RON - 7.815.579,35 RON
Documente participare:

Arata toate atasamentele...

    Publicat la 29.10.21 Publicat la 04.11.21
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Autoritatea contractantă doreşte încheierea unui acord-cadru privind prestarea de “Servicii de mentenanta de suport de specialitate, de HelpDesk si de dezvoltare pentru componenta aplicativa a Sistemului Informatic Unic Integrat al CNAS (SIUI)", pentru o perioadă de 36 luni. Obiectivul general este menţinerea funcţionalităţilor sistemului aplicativ al SIUI în parametrii optimi de funcţionare, respectiv prestarea de servici...
Autoritatea contractantă doreşte încheierea unui acord-cadru privind prestarea de “Servicii de mentenanta de suport de specialitate, de HelpDesk si de dezvoltare pentru componenta aplicativa a Sistemului Informatic Unic Integrat al CNAS (SIUI)", pentru o perioadă de 36 luni. Obiectivul general este menţinerea funcţionalităţilor sistemului aplicativ al SIUI în parametrii optimi de funcţionare, respectiv prestarea de servicii de mentenanţă. Totodată, se urmăreşte asigurarea suportului tehnic necesar utilizării sistemului aplicativ în parametrii optimi de funcţionare. De asemenea se urmareste asigurarea funcţionarii sistemului SIUI in parametri normali (disponibilitate). Se urmareste construirea unei componente de determinare a cauzelor precise pentru scaderea performantei generale sau pentru nefunctionarea sistemului SIUI; De asemenea urmareste asigurarea unui serviciu rapid si eficient de HelpDesk de nivel II. Urmareste de asemenea mentinerea unui sistem functional conform cu legislatia actualizata si cu cerintele CNAS. Vizeaza stabilitatea, consistenta si functionarea sistemului SIUI, a tuturor modulelor si a componentelor sale, prevenirea situatiilor de pierdere de date prin asigurarea cooperarii tuturor furnizorilor de servicii de mentenanta si suport informatic ai CNAS. Vizeaza de asemenea evitarea inconsistentelor datelor de orice fel, posibilitatea refacerii sistemului fara pierderi sau alterari de informatie in caz de evenimente, rezolvarea in timp determinat a solicitarilor si sesizarilor utilizatorilor, asigurarea statisticilor si a seturilor de date solicitate de management sau de utilizatorii desemnati. Urmareste asigurarea consultantei de specialitate in caz de necesitate. Vizeaza asigurarea posibilitatii modificarii sistemului aplicativ al SIUI in conformitate cu necesitatile CNAS si cu cerintele utilizatorilor sistemului. Urmareste optimizarea continua a sistemului aplicativ al SIUI, a functionarii acestuia. Termenul limita pana la care se pot solicita clarificari la documentatia de atribuire: cu 20 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire pana in a 11-a zi inainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor in anuntul de participare.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Estimare pret 29.10.20
Contract de servicii integrate de suport, asistenţă tehnică şi mentenanţă software 18.04.22
Servicii mentenanţă (revizie tehnică), reparaţie şi asistenţă tehnică online radare meteorologice 21.07.21
Acord-cadru având ca obiect prestarea de servicii de suport, asistenţă tehnică şi mentenanţă software pentru asigurarea menţinerii în parametri optimi de funcţionare a ,,Soluţiei software pentru managementul proceselor specifice IT (HelpDesk & Ticketing)” (cod CPV: 71356300-1), în conformitate cu cerinţele minime obligatorii prevăzute în Secţiunea 2: Caietul de sarcini. Număr de referinţă atribuit dosarului de autoritatea contractantă: 14751237201833SO. 02.10.18
Actualizare documentatie Servicii de mentenanta si administrare soft si baza de date, intretinere si rezolvarea incidentelor care pot aparea in utilizarea aplicatiilor IPA-ONLINE si LPISWEB 27.06.17
Servicii de mentenanta si administrare soft si baza de date, intretinere si rezolvarea incidentelor care pot aparea in utilizarea aplicatiilor IPA-ONLINE si LPISWEB  
Soluţie securitate front-end MF 20.08.21
Servicii de mentenanţă preventivă, corectivă (mentenanţă şi administrare soft şi bază de date, întreţinere şi rezolvarea incidentelor care pot apărea) şi evolutivă pentru aplicaţia IPA-ONLINE – 2021-2023 15.06.21
Servicii de mentenanţă preventivă, corectivă şi evolutivă pentru aplicaţia IPA-Online şi migrare date si configurare/restaurare servere de baza de date şi aplicaţii pe un mediu nou de test şi producţie 05.03.20
Servicii de mentenanţă, de suport de specialitate, de HelpDesk şi de dezvoltare pentru componentele aplicative ale sistemelor informatice SIPE, DES şi CEAS 22.08.23