Feedback
I.D.: 46900437

Servicii de mentenanta copiatoare, imprimante si scanner

Data publicarii
02.06.20 Exista 1.020.160 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
50323000-5
Pretul estimativ:
30.940,00 RON - 30.940,00 RON
 
 
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Service lunar pentru 68 de echipamente. Perioada de executare a contractului este de 7 luni (68 echipam/luna x 7 luni). Intretinere preventiva lunara obligatorie, intocmirea fiselor de service pentru fiecare echipament , precum si efectuarea interventiilor la solicitarea beneficiarului, in afara programului de service. Materialele,consumabilele si piesele de schimb necesare functionarii echipamentelor vor fi originale si v...
Service lunar pentru 68 de echipamente. Perioada de executare a contractului este de 7 luni (68 echipam/luna x 7 luni). Intretinere preventiva lunara obligatorie, intocmirea fiselor de service pentru fiecare echipament , precum si efectuarea interventiilor la solicitarea beneficiarului, in afara programului de service. Materialele,consumabilele si piesele de schimb necesare functionarii echipamentelor vor fi originale si vor fi insotite de acte de provenienta care garanteaza autenticitatea si calitatea acestora. Activitatiile de service se vor efectua in zilele lucratoare , timpul de raspuns la sesizari va fi de 8 ore de la solicitarea telefonica , fax sau e-mail. Manopera privind inlocuirea pieselor de schimb este inclusa in prevederile contractuale , fara a se factura separat. Pe timpul perioadei de service se vor face revizii tehnice obligatorii o data pe luna, prilej cu care se va face si intretinerea preventiva a echipamentelor , cu consemnarea acestor activitati intr-un proces verbal de intretinere. La finalizarea contractului se vor nota contoarele echipamentelor si se va elibera o nota privind starea echipamentelor. In cazul constatarii necesitatii inlocuirii de subansamble si piese de schimb , se va efectua un deviz ce va face obiectul altei achizitii. In cadrul reviziei lunare , se vor efectua toate operatiunile prevazute in caietul de sarcini , fara a ne limita la acestea. Garantia subansamblelor inlocuite este de 12 luni de la data instalarii acestora.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu