Valoarea estimata este valoarea totala a contractului, pentru 4 verificari trimestriale.Contractul va avea ca obiect SISTEMUL DE DETECTIE SI ALARMARE ÎN CAZ DE INCENDIU din cladirile Nucleus si Duplex, format din urmatoarele echipamente: - 2 centrale antiincendiu FP1216EN Aritech - 300 puncte de detectie si alarmare(detectori de fum,temperatura, gaz si CO2) - 17 sirene - PC + soft monitorizare centrala .Se vor efectua urmat...
Valoarea estimata este valoarea totala a contractului, pentru 4 verificari trimestriale.Contractul va avea ca obiect SISTEMUL DE DETECTIE SI ALARMARE ÎN CAZ DE INCENDIU din cladirile Nucleus si Duplex, format din urmatoarele echipamente: - 2 centrale antiincendiu FP1216EN Aritech - 300 puncte de detectie si alarmare(detectori de fum,temperatura, gaz si CO2) - 17 sirene - PC + soft monitorizare centrala .Se vor efectua urmatoarele servicii: a) revizii profilactice programate trimestriale, conform legislatiei în vigoare, prin care se vor face verificari, diagnoze si remedieri ale eventualelor defectiuni aparute la SISTEMUL DE DETECTIE SI ALARMARE ÎN CAZ DE INCENDIU din cladirile Nucleus si Duplex b) service (interventii, modernizari, extinderi sau alte operatii solicitate în mod expres, prin cerere scrisa) la: • SISTEMUL DE DETECTIE SI ALARMARE ÎN CAZ DE INCENDIU • SISTEM DE SUPRAVEGHERE VIDEO • SISTEM DE DETECTIE SI ALARMARE ÎN CAZ DE EFRACTIE c) asistenta tehnica pentru administratia Parcului, în ceea ce priveste modernizarea si îmbunatatirea functionarii sistemelor. d) instruirea personalului angajat al S.C. TEHNOPOLIS S.R.L. Iasi, utilizând situatiile reale de administrare si utilizare a sistemului deservit. A.Lista operatiunilor care trebuie efectuate în cadrul reviziei programate trimestriale pentru sistemul de detectie /alarmare în caz de incendiu: Nr. Crt. OPERATIUNE OBSERVATII 1. Verificare fiecare detector de fum, de gaz ,de temperatura sau CO2 2. Verificarea declansarii alarmei manual si automat de la buton si prin simulare cu spray 3. Verificarea transmisiei la dispecerat 4. Verificarea tensiunilor de alimentare 5. Diagnosticarea dispozitivelor defecte sau uzate 6. Verificarea functionarii blocurilor de alimentare atât în cazul prezen?ei tensiunii electrice din reteaua 220V cât si în situatia absentei acesteia (functionare pe acumalatori) 7. Verificarea detectoarelor de incendiu prin simularea de alarma, curatarea contactelor, stergerea depunerilor de praf de pe suprafarta senzorilor 8. Simularea de alarme utilizându-se butoane de alarmare 9. Verificarea modului de operare de la panoul de semnalizare incediu 10. Verificarea functionarii comunicarii în situatia caderii alimentarii din reteaua de 220 V 11. Verificarea fuctionarii comunicarii cu dispeceratul pe linie telefonica/GSM si dupa caz, conectarea subsistemului de dispecerat 12. Verificarea vizuala trasee cabluri si integritatea acestora 13. Verificarea mufelor si conectorilor din sistem 14. Remedierea defectelor constatate 15. Acordarea de asistenta 24/24 ore 16. Instruirea periodica a personalului. B)operatiile efectuate în cadrul service-ului (interventii neprogramate, modernizari, extinderi sau alte operatii solicitate) se vor deconta pe baza de deviz separat. Reparatiile necesare se vor efectua pe baza de deviz separat aprobat de beneficiar.Reparatiile vor avea garantie 12 luni.