Contractul va avea ca obiect servicii de Mentenanta pentru SISTEMUL DE DETECTIE SI ALARMARE ÎN CAZ DE INCENDIU din cladirile Nucleus si Duplex, format din urmatoarele echipamente: - 2 centrale antiincendiu FP1216EN Aritech - 300 puncte de detectie si alarmare(detectori de fum,temperatura, gaz si CO2) - 17 sirene - PC + soft monitorizare centrala .Se vor efectua urmatoarele servicii: a) revizii profilactice programate trime...
Contractul va avea ca obiect servicii de Mentenanta pentru SISTEMUL DE DETECTIE SI ALARMARE ÎN CAZ DE INCENDIU din cladirile Nucleus si Duplex, format din urmatoarele echipamente: - 2 centrale antiincendiu FP1216EN Aritech - 300 puncte de detectie si alarmare(detectori de fum,temperatura, gaz si CO2) - 17 sirene - PC + soft monitorizare centrala .Se vor efectua urmatoarele servicii: a) revizii profilactice programate trimestriale, conform legislatiei în vigoare, prin care se vor face verificari, diagnoze si remedieri ale eventualelor defectiuni aparute la SISTEMUL DE DETECTIE SI ALARMARE ÎN CAZ DE INCENDIU din cladirile Nucleus si Duplex b) service (interventii, modernizari, extinderi sau alte operatii solicitate în mod expres, prin cerere scrisa) la: • SISTEMUL DE DETECTIE SI ALARMARE ÎN CAZ DE INCENDIU • SISTEM DE SUPRAVEGHERE VIDEO • SISTEM DE DETECTIE SI ALARMARE ÎN CAZ DE EFRACTIE c) asistenta tehnica , în ceea ce priveste modernizarea si îmbunatatirea functionarii sistemelor. d) instruirea personalului angajat al S.C. TEHNOPOLIS S.R.L. Iasi, utilizând situatiile reale de administrare si utilizare a sistemului deservit. A. Operatiunile ce trebuie efectuate în cadrul reviziei programate trimestriale pentru sistemul de detectie /alarmare în caz de incendiu sunt urmatoarele : 1. Verificare fiecare detector de fum, de gaz ,de temperatura sau CO2; 2. Verificarea declansarii alarmei manual si automat de la buton si prin simulare cu spray ;3. Verificarea transmisiei la dispecerat; 4. Verificarea tensiunilor de alimentare ;5. Diagnosticarea dispozitivelor defecte sau uzate; 6. Verificarea functionarii blocurilor de alimentare atât în cazul prezentei tensiunii electrice din reteaua 220V cât si în situatia absentei acesteia (functionare pe acumalatori); 7. Verificarea detectoarelor de incendiu prin simularea de alarma, curatarea contactelor, stergerea depunerilor de praf de pe suprafarta senzorilor; 8. Simularea de alarme utilizându-se butoane de alarmare; 9. Verificarea modului de operare de la panoul de semnalizare incediu; 10. Verificarea functionarii comunicarii în situatia caderii alimentarii din reteaua de 220 V ;11. Verificarea functionarii comunicarii cu dispeceratul pe linie telefonica/GSM si dupa caz, conectarea subsistemului de dispecerat; 12. Verificarea vizuala trasee cabluri si integritatea acestora; 13. Verificarea mufelor si conectorilor din sistem; 14. Remedierea defectelor constatate; 15. Acordarea de asistenta 24/24 ore; 16. Instruirea periodica a personalului. B)operatiile efectuate în cadrul service-ului (interventii neprogramate, modernizari, extinderi,etc se vor deconta pe baza de deviz si factura separata. Lucrarile executate vor avea garantie 12 luni. Valoarea estimata se refera la valoarea celor 4 verificari trimestriale, fara TVA. Daca ofertantul nu este din Iasi, cheltuielile cu transportul, diurna,vor fi suportate de catre acesta, nu intra in valoarea contractului. Nu se accepta oferte care depasesc valoarea estimata.