Feedback
I.D.: 16903112

SERVICII DE MENTENANTA, ASISTENTA TEHNICA SI SUPORT PENTRU SISTEMUL SOFTWARE INDSOFT – INFOCET.

Data publicarii
28.12.16 Exista 123.497 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
72212610-8
Termenul limita pentru depunere:
29.12.16
Pretul estimativ:
7.500,00 RON
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Contract de prestari servicii avand ca obiect serviciile de mentenan?a, asisten?a tehnica ?i suport pentru sistemul software Indsoft – Infocet. Categorii de servicii: Asistenta prin interventie securizata pe serverul de aplicatii (interventie la distanta). Raspunsuri la solicitari de suport prin telefon, fax sau e-mail, consiliere în exploatarea programelor, în intervalul orar 08:00 – 17:00 în zilele de lucru, cu personal c...
Contract de prestari servicii avand ca obiect serviciile de mentenan?a, asisten?a tehnica ?i suport pentru sistemul software Indsoft – Infocet. Categorii de servicii: Asistenta prin interventie securizata pe serverul de aplicatii (interventie la distanta). Raspunsuri la solicitari de suport prin telefon, fax sau e-mail, consiliere în exploatarea programelor, în intervalul orar 08:00 – 17:00 în zilele de lucru, cu personal calificat pentru rezolvarea problemelor. Mentenanta, inclusiv diverse situatii specifice solicitate de Beneficiar. Trecerea aplicatiei la an nou Noi versiuni ale Programelor. Cursuri de pregatire gratuite organizate la sediul Furnizorului. Prin Suport se va întelege asigurarea de catre Furnizor a suportului tehnic pentru utilizarea pachetului de programe INDSOFT – INFOCET si rezolvarea posibilelor erori privind functionarea Programelor.Mentenanta reprezinta modificarile minore aduse programelor (aplicatiilor) prin introducerea unor noi functii, repararea unor defecte (bugs), adaptarea Programelor pentru a urmari modificarile legislative ce pot aparea (modificarile vor fi introduse în aplicatie în maximum 30 de zile de la publicarea lor în Monitorul Oficial sau a normelor de aplicare, unde este cazul).Asistenta tehnica va include raspunsurile oferite prin telefon aferente solicitarilor operatorilor pentru utilizarea aplicatiilor, crearea unor diverse rapoarte si situatii specifice solicitate de Beneficiar, ajutor acordat pentru aducerea bazei de date a Beneficiarului la un format standard.De asemenea, în cadrul Asistentei tehnice prevazute în cadrul Contractului de Servicii vor fi incluse noi versiuni cu modificari relativ minore ale programelor (aplicatiilor) prin introducerea unor corecturi/adaugiri la acestea, astfel încat sa rezolve diverse neconcordante anterior existente în aplicatii si care se realizeaza si se instaleaza la Beneficiar o data la 1 luna calendaristica; acest lucru nu implica în mod obligatoriu o noua versiune majora a aplicatiilor. Upgrade-ul reprezinta înlocuirea versiunii aplicatiei existente la Beneficiar cu ultima versiune a acesteia pentru a asigura o functionalitate îmbunatatita în comparatie cu precedenta versiune. În principiu, poate contine functionalitati îmbunatatite ale aplicatiei, care nu au fost continute în precedenta versiune. Trecere la an nou - reprezinta trecerea registrilor la an nou, arhivarea datelor din anul precedent si initializarea registrilor pe noul an. Serviciu de suport tehnic de tip Help-Desk
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu