Tipurile de activ.care necesita a fi prest. sunt urm: Activ.de mentenanţă la echipamentele aferente sistemelor SCADA din cadrulDispeceratelor CASSA (Dispecerat Regional Cluj, Dispecerat Regional Zalau, Dispecerat Local Gherla, Dispecerat Local Dej, Dispecerat Local Huedin, Dispecerat Local Simleu Silvaniei,
Dispecerat Local Cehu Silvaniei, Dispecerat Local Jibou), se vor desfăşura diferenţiat, în funcţie de natura lor, după...
Tipurile de activ.care necesita a fi prest. sunt urm: Activ.de mentenanţă la echipamentele aferente sistemelor SCADA din cadrulDispeceratelor CASSA (Dispecerat Regional Cluj, Dispecerat Regional Zalau, Dispecerat Local Gherla, Dispecerat Local Dej, Dispecerat Local Huedin, Dispecerat Local Simleu Silvaniei,
Dispecerat Local Cehu Silvaniei, Dispecerat Local Jibou), se vor desfăşura diferenţiat, în funcţie de natura lor, după cum urmează: Revizii programate(mentenanta preventiva) semestrial, Asistenta si suport tehnic la solicitarea achiz.ori de cate ori este nevoie, Reparatii accidentale(mentenanta corectiva) la solicitarea achiz. ori de cate ori este nevoie si Instruirea a 3 persoane in prima luna dupa semn. contr. La executarea activ. de mentenanţă vor fi respectate normele de securitate şi protecţie a datelor reglementate de SR ISO 17799 şi SR ISO 27001. Asistenta si suportul tehnic va fi oferit la solicitarea Achiz., pt asistenţă tehnică prin telefon şi intervenţie remote pt acţiuni de verificare sau diagnosticare. În acest sens prestatorul va preciza numărul (sau numerele) de telefon pentru sesizari sau reclamaţii. Activ. de asistenţă şi suport tehnic vor fi realizate de către prestator prin accesarea locală a sistemelor SCADA aferente Dispeceratelor CASSA, sau prin conectare remote, în funcţie de tipul solicitării achizitorului. Alte cerinte: conform contract. Achizitorul doreste incheierea unui contract pe o perioada de 12 luni.