Feedback
I.D.: 21976076

Servicii de mentenanta adaptiva si dezvoltare software pentru sistem integrat back-office si front-office

Data publicarii
24.08.17 Exista 1.118.535 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
72200000-7
Termenul limita pentru depunere:
04.09.17
Pretul estimativ:
133.000,00 RON
Documente participare:
  1. 7-412006.zip
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Servicii de mentenanta adaptiva si dezvoltare software pentru sistem integrat back-office si front-office
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Servicii de mentenanta adaptiva si dezvoltare software pentru sistem integrat back-office si front-office  
Servicii de mentenanta adaptiva si dezvoltare software pentru sistem integrat back-office si front-office 12.06.17
Estimarea Contractului de prestari servicii de mentenanta adaptiva si dezvoltare software pentru sistemul integrat front office si back office 15.11.17
Contract de prestari servicii de suport implementare şi dezvoltare software pentru sistemele Front-Office şi Back-Office pentru Mărci şi Desene şi Modele, şi Registrele online, (conform Conditiei suspensive detaliate la Pct. VI.3 Informatii suplimentare.)  
Suspendata - Servicii de întretinere, actualizarea infrastructurii HW/SW, extindere/dezvoltare software pentru subsistemele integrate (adaptari la modificarile legislative, actualizari în functie de modificari organizationale, îmbunatatiri ale modulelor existente), asistenta si suport tehnic pentru Sistemul Integrat de Mediu, mentenanta evolutiva, servicii instalare, configurare, testare si conexe (inclusiv instruire) pentru alte cerinte si upgrade-uri aferente infrastructurii ITC a ANPM 11.04.18
Servicii de întretinere, actualizarea infrastructurii HW/SW, extindere/dezvoltare software pentru subsistemele integrate (adaptari la modificarile legislative, actualizari în functie de modificari organizationale, îmbunatatiri ale modulelor existente), asistenta si suport tehnic pentru Sistemul Integrat de Mediu, mentenanta evolutiva, servicii instalare, configurare, testare si conexe (inclusiv instruire) pentru alte cerinte si upgrade-uri aferente infrastructurii ITC a ANPM 11.04.18
Implementarea unei platforme informatice cu componente back-office si front-office si servicii de retrodigitalizare a arhivei, pentru proiectul "Servicii electronice eficiente şi simplificare administrativă prin platforme informatice inovative". 22.02.21
Servicii de dezvoltare software pentru reproiectarea și optimizarea sistemului informatic – VIES_RO (Value Added Tax Information Exchange Sistem)  
Contract de prestari servicii de suport implementare şi dezvoltare software pentru sistemele Front-Office şi Back-Office pentru Mărci şi Desene şi Modele, şi Registrele online, (conform Conditiei suspensive detaliate la Pct. VI.3 Informatii suplimentare.) 25.11.19
Achizitie infrastructura hardware si software necesare pentru realizarea proiectului, respectiv a serviciilor de dezvoltare si implementare a sistemului informatic (analiza cerintelor, proiectare, implementare, testare sistem informatic, inclusiv portal web, precum si instruirea personalului care va utiliza produsele software implementate si a celui care va asigura mentenanta sistemului informatic integrat dezvoltat) si managementul proiectului. 27.04.15