Feedback
I.D.: 39837745

SERVICII DE MENTENANTA A SISTEMULUI ELECTRONIC DE MONITORIZARE SI RAPORTARE

Data publicarii
13.06.18 Exista 110.259 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
72267000-4
Pretul estimativ:
17.700,00 RON - 17.700,00 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Mentenanţa pentru sistemul informatic şi suportul tehnic respecta următoarele cerinţe: - actualizările de versiuni ale aplicaţiei software (upgrade) să fie emise cu prezentarea avantajelor noilor versiuni precum a îmbunătăţirilor tehnice adăugate. Fiecare versiune trebuie însoţită de actualizarea documentaţiei de utilizare; - actualizările aplicaţiei fie să nu implice şi actualizări pentru hardware, fie acestea să se adu...
Mentenanţa pentru sistemul informatic şi suportul tehnic respecta următoarele cerinţe: - actualizările de versiuni ale aplicaţiei software (upgrade) să fie emise cu prezentarea avantajelor noilor versiuni precum a îmbunătăţirilor tehnice adăugate. Fiecare versiune trebuie însoţită de actualizarea documentaţiei de utilizare; - actualizările aplicaţiei fie să nu implice şi actualizări pentru hardware, fie acestea să se aducă la cunoştinţa în timp util pentru a oferi beneficiarului posibilitatea upgrade-ului hardware; - să asigure un mecanism eficient pentru implementarea noilor versiuni ale aplicaţiei software. Pentru buna funcţionare a sistemului, suportul tehnic asigură asistenţa utilizatorilor sistemului. Suportul tehnic presupune un sistem de gestiune a problemelor asistat telefonic. Suportul tehnic are ca principal obiectiv furnizarea de asistenţă tehnică de specialitate pe mai multe direcţii: - preluarea incidentelor; - asigurarea bunei exploatări prin furnizarea informaţiilor necesare utilizatorilor finali ai aplicaţiei; - asistenţă pentru instalarea şi configurarea la nivel local a aplicaţiilor acolo unde este cazul. Soportul tehnic se va desfăşura pe 4 direcţii după cum urmează: 1. Suport tehnic reactiv : • Centrul de suport tehnic răspunde incidentelor datorate lipsei cunoştinţelor de utilizare aie modulelor/aplicaţiilor; • Analiza preliminară a incidentelor şi soluţionarea pe loc a tipurilor de incidente care nu necesită escaladare; • înregistrarea incidentelor
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu