Servicii de mentenanță, suport tehnic pentru baza de date Cortex și aplicațiile asociate care cuprind:Servicii de suport IT
= totalitatea activităților de natură IT din zona serviciilor de: asistență tehnică/ suport tehnic, mentenanță, administrare/
configurare, import/export, optimizare pentru baza de date Cortex și aplicațiile asociate. Servicii de asistență tehnică/suport
tehnic = activități de asistare...
Servicii de mentenanță, suport tehnic pentru baza de date Cortex și aplicațiile asociate care cuprind:Servicii de suport IT
= totalitatea activităților de natură IT din zona serviciilor de: asistență tehnică/ suport tehnic, mentenanță, administrare/
configurare, import/export, optimizare pentru baza de date Cortex și aplicațiile asociate. Servicii de asistență tehnică/suport
tehnic = activități de asistare a personalului implicat în gestionarea aplicației Cortex Uniplex din cadrul ADR Nord-Vest
în rezolvarea problemelor specifice. Servicii de mentenanță preventivă și corectivă = activități de prevenție, corecție, adaptare,
îmbunătățire, care impun operații de întreținere, instalare, reparare, corecție, migrare de date, upgrade, update, aplicare
patch-uri, copii de siguranță (back-up), restaurare de date, pentru licențele Cortex Uniplex si baza de date Cortex.Servicii
de optimizare (mentenanță evolutivă) = activități de îmbunătățire a funcțiilor existente si optimizarea functiilor sistemelor
implicate in functionarea aplicatiei.Termenul limită până la care operatorii economici interesați pot solicita clarificări:
până în a 15-a zi înainte de termenul limită de depunere a ofertelor.Autoritatea contractantă va răspunde în mod clar și complet
tuturor solicitărilor de clarificare / informațiilor suplimentare in:• Primul termen în care autoritatea contractantă va răspunde
la solicitările de clarificări adresate de operatorii economici inaintate pana in a 20-a zi înainte de termenul limită de
depunere a ofertelor este ziua a 16-a zi înainte de termenul limită de depunere a ofertelor.• Al doilea termen în care autoritatea
contractantă va răspunde la solicitările de clarificări adresate de operatorii economici după ziua a 20-a înainte de termenul
limită de depunere a ofertelor : este a 11-a zi înainte de termenul limită de depunere a ofertelor.