Feedback
I.D.: 103145324

Servicii de mentenanță, suport tehnic pentru baze de date Cortex și aplicațiile asociate

Data publicarii
19.09.24
Coduri CPV
72267000 71356300
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Servicii de mentenanță, suport tehnic pentru baza de date Cortex și aplicațiile asociate care cuprind:Servicii de suport IT = totalitatea activităților de natură IT din zona serviciilor de: asistență tehnică/ suport tehnic, mentenanță, administrare/ configurare, import/export, optimizare pentru baza de date Cortex și aplicațiile asociate. Servicii de asistență tehnică/suport tehnic = activități de asistare...
Servicii de mentenanță, suport tehnic pentru baza de date Cortex și aplicațiile asociate care cuprind:Servicii de suport IT = totalitatea activităților de natură IT din zona serviciilor de: asistență tehnică/ suport tehnic, mentenanță, administrare/ configurare, import/export, optimizare pentru baza de date Cortex și aplicațiile asociate. Servicii de asistență tehnică/suport tehnic = activități de asistare a personalului implicat în gestionarea aplicației Cortex Uniplex din cadrul ADR Nord-Vest în rezolvarea problemelor specifice. Servicii de mentenanță preventivă și corectivă = activități de prevenție, corecție, adaptare, îmbunătățire, care impun operații de întreținere, instalare, reparare, corecție, migrare de date, upgrade, update, aplicare patch-uri, copii de siguranță (back-up), restaurare de date, pentru licențele Cortex Uniplex si baza de date Cortex.Servicii de optimizare (mentenanță evolutivă) = activități de îmbunătățire a funcțiilor existente si optimizarea functiilor sistemelor implicate in functionarea aplicatiei.Termenul limită până la care operatorii economici interesați pot solicita clarificări: până în a 15-a zi înainte de termenul limită de depunere a ofertelor.Autoritatea contractantă va răspunde în mod clar și complet tuturor solicitărilor de clarificare / informațiilor suplimentare in:• Primul termen în care autoritatea contractantă va răspunde la solicitările de clarificări adresate de operatorii economici inaintate pana in a 20-a zi înainte de termenul limită de depunere a ofertelor este ziua a 16-a zi înainte de termenul limită de depunere a ofertelor.• Al doilea termen în care autoritatea contractantă va răspunde la solicitările de clarificări adresate de operatorii economici după ziua a 20-a înainte de termenul limită de depunere a ofertelor : este a 11-a zi înainte de termenul limită de depunere a ofertelor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu